« Apresentado "Galiza Vencerá" dentro dos actos organizados por Causa Galiza o passado 25 de Julho | Ceia homenagem a Marulanda em imagens » |
A Assembleia Aberta do CS Henriqueta Outeiro organiza para esta quinta-feira, 23 de Julho, umha ceia de confraternizaçom para celebrar o Dia da Pátria.
A ceia que começará às 21h30 contará com umha ementa composta de Salada Mista, Pimentos de Padrom, Mexilhons ao Vapor e Escalope à pimenta verde.
Para reservar o teu bono podes ligar com o telefone 660 713 095.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.