« Galego Sempre Mais convoca "Contra o bilingüismo Pola hegemonia social do galego" | Jantar popular o próximo domingo » |
A semana passada o Centro Social deslocou-se, representado por vári@s companheir@s e camisolas editadas pola nossa Assembleia Aberta, até Castro Verde. O concelho luguês foi o destino escolhido pola organizaçom política Nós-Unidade Popular para render homenagem à comunista Henriqueta Outeiro, quem dá nome ao nosso Local em Compostela.
Conjuntamente com a militáncia política e achegad@s à entidade convocante, participamos na viagem por estrada de ida e volta. A localidade recebeu-nos alumeada por um sol intenso, calor incluida. Ao longo do decurso do acto, fôrom intervindo várias pessoas, com manifestaçons poéticas e políticas. Entre elas, a da nossa companheira Rosa Casais. Durante vários minutos, Rosa leu o manifesto de apoio ao acto e de orgulho por estarmos presentes levando o nome da homenageada.
Esperamos que nom seja este o derradeiro acto de tributo à memória viva da mulher combatente que foi Henriqueta. Com o nosso Centro Social trabalhando, seguro que haverá mais oportunidades.
Reivindicamos o seu património político, o seu exemplo de mulher feminista e comprometida com a libertaçom do género humano. E seguiremo-lo fazendo a diário, mantendo vivo o activismo de base nas nossas instalaçons da capital de Galiza.
Viva o Dia da Galiza Combatente!
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.