« Magusto no Cruzeiro de Sam Pedro!! | Henriqueta Outeiro: Comunista, guerrilheira e feminista galega indomável » |
A guerrilheira comunista galega que dá nome ao nosso centro social faleceu há agora vinte anos. A 31 de Outubro de 1989, a poucos meses de cumprir os oitenta anos, morria no hospital de Sam José de Lugo Henriqueta Outeiro Branco, também conhecida como ?Maria das Dores?.
Duas décadas depois a sua trajectória militante, a sua vida combatente, nom foi devorada pola amnésia imposta polo actual regime. Diversos trabalhos históricos tenhem resgatado umha das melhores biografias da Galiza rebelde e combativa referencial para este centro social. Mas é a existência de um espaço físico permanente batizado com o seu nome quem garante que boa parte das causas às que entregou a sua inteligência e intensa vida nom só perdurem, estejam vivas entre a esquerda revolucionária independentista.
A celebraçom da IX ediçom do Dia da Galiza Combatente em Miranda, ao pé do cemitério onde descansam os seus restos, foi a mais recente homenagem de quem sem lugar a dúvidas é um dos melhores exemplos a seguir para as mulheres e os homens comprometidas com atingir umha Pátria libertada e Socialista.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.