« Começa o Centro de Estudos MarxistasDesconvocatória »

Nova ceia. E vam 16!

06-11-2009

  21:39:54, por cshenriqueta   , 187 palavras  
Categorias: Actividades

Nova ceia. E vam 16!

Após o último encontro político arredor da gastronomia, o Centro Social recupera os Jantares Revolucionários como elemento quotidiano do nosso projecto para este curso político.

Já entrado Novembro, oferecemos-vos o ambiente fraternal do nosso Local onde tod@s tedes sítio para goçar dum exótico encontro gastronómico.

Desta volta, arredor da figura do líder anti-colonial Patrício Lumumba, primeiro ministro em 1960 da República Democrática do Congo libertada do jugo belga por unmhas semanas, até ser derrocado o governo, e assassinado Lumumba quando confirmou que a independência política atingida nom colmava as aspiraçons do nacionalismo congolenho. O opróbio da exploraçom das grandes potências capitalistas era para este home e o seu movimento um objectivo a bater.

Como símbolo de resistência e combatividade, e de sacrifício até a morte pola causa da emancipaçom nacional e social, rendemos-lhe tributo. Para isso, um companheiro exporá umha breve síntese da sua vida política, e o chefe de cozinha Paco e as suas e seus "pinches" acondicionarám a mesa para a ocasiom, com a seguinte ementa:

- Salada de arroz, yuca, plátano macho, milho e polo
- Jarrete estufado agridoce
- Macedónia tropical: manga, ananás, papaia, laranja e banana.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multiblog platform