« Ceia de Dezembro, ceia do inverno contra a constituiçom espanholaHorários de Inverno »

Ceia polo décimo aniversário de AGIR

30-10-2010

  23:31:00, por cshenriqueta   , 114 palavras  
Categorias: Local Social, Gastronomia, Actividades

Ceia polo décimo aniversário de AGIR

AGIR celebrou o seu X aniversário com umha ceia no Centro Social Henriqueta Outeiro. Foi um dos actos programados pola entidade estudantil do MLNG para conmemorar que em Setembro deste ano 2010, figérom 10 anos do fim do processo de convergência de EI e FER para aglutinar todo o independentismo organizado numha só estrutura.

A ceia decorreu com a intervençom das pessoas que gerírom desde a Responsabilidade Nacional de Organizaçom, ligando assim as alocuçons dos primeiros tempos com as do AGIR actualmente existente, representado pola sua Direcçom Nacional saída do VII Assembleia Nacional.

O Centro Social Henriqueta outeiro deseja mais dez anos de activismo ininterrompido por umha Escola Nacional Galega, pública, democrática, antipatriarcal e de qualidade.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

b2