« Ceia pré-grevePintadas fascistas contra o nosso Centro Social »

Ceia por umha universidade galega e popular

13-12-2010

  23:39:08, por cshenriqueta   , 162 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Ceia por umha universidade galega e popular

No mesmo dia em que esperamos ver centenares de estudantes nas ruas da capital, exigindo o seu direito a titular-se agora que se precarizam as condiçons de existência nesse espaço em elitizaçom progressiva, o Centro Social Henriqueta Outeiro fará umha nova ceia.

Faremo-la rendendo homenagem a companheiras e companheiros da esquerda independentista que estám a trabalhar arreu polo sucesso da convocatória, que partirá às 12 horas da praça do Toral. Por isso, chamaremos a esta a "Ceia por umha universidade galega e popular".

Para que essa noite, em boa companhia e com umha desejada boa presença de juventude estudantil, se poda reflectir sobre o labor realizado, valorizar os actos e prever mais intervençons políticas, umha equipa de trabalho gastronómico, a especialidade do CS, dedicará-se a cozinha faces de ibérico com talahrins, creme de cabaça e umha fabulosa sobre-mesa de amêndoas, limom e merengue, a torta mascota.

Lembra: Quinta-feira às 21,30 horas em Quiroga Palácios, no Centro Social. Acode e come bem, rebelde e bonito!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution