Pequena apresentaçom da iniciativa Galescola

Pequena apresentaçom da iniciativa Galescola

14-09-2005

Logotipo da Vogal

A iniciativa Galescola surge como resposta ao problema da escolarizaçom dos nenos e nenas galegofalantes nas cidades galegas. O nosso objectivo principal é criarmos uma rede de escolas onde as nossas crianças possam falar galego numa situaçom de normalidade.

A associaçom VOGAL (Viveiro e Observatório de Galescolas) foi constituída para definir e organizar o projecto, colaborar com as Galescolas, e actuar como coordenadora. Prestaremos apoio técnico, jurídico e financeiro, participando no capital social das escolas quando for necessário, e colaboraremos com organismos e associações que prossigam objectivos similares ou complementares.

Queremos criar escolas em regime de cooperativa, democráticas e participativas, oferecendo um ensino laico e de qualidade. As Galescolas serám multilingues, com o galego-português como língua veicular, e promover-se-ám as relações com as culturas lusófonas.

O nosso projecto está aberto a todas as pessoas. Queremos dar uma visom ampla da língua, na sua dimensom internacional, na que todos/as possamos sentir-nos a vontade.

Estamos formando um grupo para o nosso primeiro projecto: uma escola infantil em Vigo. O modelo organizativo será o de uma cooperativa de trabalho associado, que nos permite integrar o professorado, as mães e pais e a associaçom VOGAL.

Para mais informaçom:

Grupo Galescola

3 comentários

Comentário de: francisco [Visitante]
Espero que esta iniciativa chegue longe e que se estenda por toda Galiza. Desejo que no futuro eu possa levar aos meus filhos a uma galescola.
11-12-2005 @ 19:17
Comentário de: Isaac [Visitante]
Grande projeto,

Isso é a chave dumha educação acorde com a realidade galega. Estas crianças teram a possibilidade de construir um futuro no que seram pessoas integras e conhecedores das sua cultura e tradições.

Parabéms aos promotores da iniciativa
06-01-2006 @ 13:09
Comentário de: carlos [Visitante]
Adiante!
15-06-2006 @ 16:04

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))