Desde o pasado mes de outubro a Escola Popular Galega, por iniciativa de estudantes de Filologia Galega, puxo em andamento umha das suas iniciativas mais ambiciosas: jornadas de tempo livre e lazer para que os cativos e as cativas aprendam língua e cultura galega.
Umha vez por semana (segundas feiras às 19:00 horas) um pequeno grupo de raparigos e raparigas com idades comprendidas entre os 7 e os 12 anos, reunem-se para, com o apoio de um/umha docente voluntária, jogar, brincar, divertir-se, pintar, debuxar, ler, etc. fazendo todo isto em galego. Compre sublinhar que estamos a falar de cativo se cativas da cidade e comarca de Vigo e polo tanto fortemente castelanizados/as e com muitas dificultades para expresar-se em galego. Deste jeito, através de jogos, leituras e múltiples actividades lúdicas, os cativos e as cativas vam aprendendo galego quase sem decatar-se. Estám previstas também saidas e excursons lúdicas e formativas pola contorna.
A actividade prolongará-se ao longo de todo o curso 2009-2010 e está aberta a mais cativos e cativas. Aliás, no programa lúdico-formativo introducirám-se de maneira transversal contidos de educaçom ambiental e de educaçom em igualdade.