Categoria: "Cursos"

Curso de História do Nacionalismo Galego no CS Arrincadeira

21-02-2011

O próximo sábado 26 de fevereiro decorrerá um novo curso da Área de História da EPG. Desta vez será no CS Arrincadeira de Ribadávia, a partir das 19h:30 e versará sobre a história do nacionalismo galego.O curso será impartido por Antóm Santos, histor… more »
Curso de Introduçom ao género no CS Arrincadeira

31-01-2011

Arrancou com força este novo trimestre na EPG. Aos cursos programados para esta semana em Lugo e Compostela,soma-se o curso de Introduçom ao género que decorrerá este sábado 5 de fevereiro no CS Arrincadeira de Ribadávia. Para participar no curso tes qu… more »
PROGRAMAÇOM CURSOS DA ESCOLA POPULAR GALEGA PARA O 2º TRIMESTRE

26-01-2011

Os cursos programados para este segundo trimestre som os seguintes: AREA HISTÓRIA Denominaçom: História do nacionalismo galego Data: 26 de fevereiro às 16h:30. Lugar: Centro Social Arrincadeira-Ribadávia. Docentes: Antóm Santos. Inscriçom: es… more »
PUBLICAMOS PROGRAMAÇOM DE CURSOS DA EPG PARA O 2º TRIMESTRE

19-01-2011

AREA HISTÓRIA Denominaçom: História do nacionalismo galego Data: 26 de fevereiro às 16h:30. Lugar: Centro Social Arrincadeira-Ribadávia. Docentes: Antóm Santos. Inscriçom: escolapopularhistoria@gmail.com Denominaçom: O regionalismo e o nacion… more »
Publicamos programaçom de cursos para este trimestre

06-10-2010

Os cursos da EPG para este primeiro trimestre som:Área de Movimentos Sociais:em colaboraçom com o grupo de estudos Mádia leva:-cada 15 dias desde o 14 de Outubro: ?Experiências militantes na Galiza contemporánea?. Palestras-colóquio com prota… more »
Organizamos curso de defesa pessoal em Lugo

07-07-2010

Com a chegada da calor, cumprimos umha das nossas promessas iniciais: a EPG começa a desenvolver os seus cursos de educaçom física. Durante os meses de Julho e Agosto, na cidade de Lugo, organizamos um curso intensivo de 'Introduçom à defesa pessoal'.… more »
Começa o útimo trimestre de estudo das alternativas à crise no CS Mádia leva

02-05-2010

Depois de duas semanas de férias, e em colaboraçom com o Grupo de Estudos do Mádia leva, retomamos o estudo sobre a crise capitalista em andamento. Dedicámos o primeiro trimestre a conhecer as teorias marxistas da crise, e o debate sobre a "teoria do… more »
Curso da área de sociologia: Movimento obreiro e câmbio social

29-04-2010

Sábado 8 de Maio no Ateneo Ferrolán, em Ferrol.11h. O movimento obreiro na comarca de Ferrol. Eliseo Fernández (historiador).12h. Mulher e mundo laboral. Maria Martinez Iglesias. (Socióloga experta em sociologia do trabalho e sociologia do gênero… more »
Curso: A imigraçom na Galiza

20-04-2010

Este sábado organiza-se desde a Escola Popular Galega um curso sobre o fenómeno imigratório na Galiza. Celebrara-se a partires das 10:30h da manhá no local da associaçom de vizinh@s de Monte Alto na Crunha. Eis o programa:Ø 10:30h. As característ… more »
Organizamos seminário "Compreendermos a crise à luz do marxismo"

17-04-2010

Qual é a natureza da crise que padecemos? Em que nos ajuda o marxismo a compreendê-la? Estamos ante umha crise cíclica ou ante um colapso terminal? Tencionaremos responder estas e outras perguntas na vindoura sexta feira 23, a partir das 17h00, no centro… more »
Fazemos público o programa formativo do terceiro trimestre

05-04-2010

Iniciamos o terceiro trimestre e, com ele, o trecho final do primeiro curso da Escola Popular Galega, que estreou sede em Vigo e botou a andar o primeiro projecto de formaçom sistemática para o arredismo em particular, e em geral para os movimentos socia… more »
Dous novos cursos da área de Sociologia da EPG

04-04-2010

A área de sociología da Escola Popular Galega organiza dous novos cursos, um sobre as características do processo imigratório galego e a questom lingüística e identitária que leva por título ?A imigraçom na Galiza?; e outro sobre as características actua… more »
Programa definitivo da jornada sobre o franquismo na Galiza

02-03-2010

Quando num país como a Galiza existem ainda forças políticas e pessoas que, como os representantes do Partido Popular na câmara municipal d'A Corunha, se negam a condenar sem paliativos a barbárie que a ditadura franquista supuxo para o nosso povo, const… more »
O curso de desenho gráfico e maquetaçom celebrará-se em horário de tarde no sábado 20

17-02-2010

Já temos horário definitivo para o curso de desenho gráfico e maquetaçom. Pola necessidade de partilharmos o centro social com outras iniciativas que também precisam do espaço, celebramos a nossa sessom a partir das 16h00, no centro social A Fouce de Ber… more »
Olhadas sobre o franquismo na Galiza

17-02-2010

A historiografia galega tem adicado intensos esforços nos últimos anos para ir deitando luz sobre as tebras que cobrirom a Galiza nos longos anos da ditadura. Porém, se bem algumhas áreas da história da ditadura forom objecto de investigaçom por parte do… more »
Continua a formaçom sobre história da Galiza, agora no Barbança

09-02-2010

Continuamos a difusom de algum dos aspectos esquecidos da nossa história, nesta ocasiom co-organizando seminários com os colectivos barbançaos Roi Soga e Aturuxo. No sábado dia 13, na Casa da Cultura de Noia, abre-se a jornada às 11h00 da manhá, com… more »
Modificaçons nas datas dos cursos da Área Feminista

18-01-2010

Para evitar a coincidência da programaçom da EPG com as mobilizaçons previstas para o 30 de janeiro em Vigo com motivo das detençons dos militantes independentistas vigueses Xurxo e Oscar, o curso de Introduçom ao género previsto para esse dia adia-se p… more »
2ª parte das jornadas de Lingua e Sociedade

14-01-2010

Este sábado terá lugar no S A Fouce (Bertamiráns-Ames) a segunda parte das jornadas do curso de Lingua e Sociedade na Galiza. O curso será ministrado pola sociolingüista Isabel Suárez. O horário das palestras é o seguinte:- 16h00, Língua inicial e co… more »
Cursos da Área Feminista

14-01-2010

A Área Feminista da EPG bota a andar com dous cursos para as próximas semanas. A informaçom é a seguinte:- Curso de Introduçom ao género. Vigo, Escola Popular Galega, 30 de janeiro. De 16:30 a 19:30. O curso estava incialmente previsto para o 23… more »
Curso de "Relaçons laborais, sindicalismo e movimento obreiro"

10-01-2010

Já podemos informar do calendário completo do curso de "Relaçons laborais, sindicalismo e movimento obreiro" que tivera que ser adiado no anterior trimestre. A informaçom é a seguinte:MODULO I: RELAÇONS LABORAIS5 de fevereiro: Direitos, deveres e… more »
Avaliamos o primeiro trimestre do curso

31-12-2009

Nos últimos dias de dezembro as pessoas responsáveis das distintas áreas da EPG (um clautro docente de facto), procederom a fazer umha primeira avaliaçom do desenvolvimento do programa formativo do primeiro trimestre. Tendo em conta que este trimestre er… more »
Publicamos horário definitivo das jornadas de história de Ordes

17-12-2009

Publicamos para todas as pessoas interessadas o horário e palestras definitivas das jornadas de história a celebrar no vindouro fim de semana. Com motivo da ausência dum dos conferenciantes, Xurxo Martínez, decidimos fundir todas as sessons no próprio sá… more »
Bota a andar a Área Feminista da EPG

13-12-2009

A Escola Popular Galega estrutura-se em áreas temáticas de funcionamento muito autónomo, no senso de que cada área fai a sua programaçom e responsabiliza-se do seu cumprimento. Nestes dias conformou-se a Área Feminista; os seus objectivos som elaborar um… more »
Jogar e aprender em galego

12-12-2009

Desde o pasado mes de outubro a Escola Popular Galega, por iniciativa de estudantes de Filologia Galega, puxo em andamento umha das suas inciativas mais ambiciosas: jornadas de tempo livre e lazer para que os cativos e as cativas aprendam língua e cultur… more »
Curso sobre língua e sociedade da Escola Popular Galega

22-11-2009

A área de sociologia da Escola Popular Galega organiza no CS A Fouce de Bertamiráns um curso de dous dias que leva por título "LINGUA E SOCIEDADE NA GALIZA". Os objectivos do curso som a formaçom geral, básica e introdutôria no conhecimento da situaçom d… more »
Segunda sessom dedicada à crise capitalista, com o debate de várias focagens do marxismo

29-10-2009

Na sexta feira 30 de Outubro, e a partir das 21:00h, o Grupo de Estudos do Mádia Leva e a Área de Movimentos Sociais da EPG reiniciam o trabalho teórico sobre a crise capitalista. Trás a ceia, abordará-se de novo o debate do primeiro bloco de… more »
Segunda jornada do curso de "Problemáticas medioambientais na Galiza"

28-10-2009

O pasado sábado 24 de outubro celebrou-se na sede nacional da EPG a primeira das jornadas do curso de Problemáticas medioambientais na Galiza com boa asistência de público (15-20 pessoas). Na noite anterior apresentou-se no CS Revolta o projecto da… more »
Já está disponível o primeiro bloco de textos para o debate sobre a crise capitalista no CS Madialeva!

13-10-2009

Desde hoje mesmo, as pessoas interessadas podem recolher no próprio centro social o primeiro bloco de textos para o debate intitulado "A crise e nós. Diagnóstico e resistências". Dedicarám-se as jornadas iniciais a debater sobre a natureza das… more »
Confirmado horário e conferenciantes definitivos do seminário de História da Galiza

09-10-2009

Depois de várias alteraçons (motivadas por coincidir parte do nosso seminário com o acto nacional em defesa da língua do dia 18) disponibilizamos o horário definitivo do seminário de história da Galiza. Os organizadores consideramos preferível… more »
Modificaçons no correio da Área de Crianças

03-10-2009

No endereço de correio electrónico da Área de Crianças que aparesce nos cartazes editados pola EPG há um pequeno erro que está impendindo a correcta comunicaçom com as pessoas responsáveis de esta área. O endereço correcto é o seguinte:… more »
COMEÇAM OS CURSOS

02-10-2009

O próximo domingo 4 de outubro começa o curso de "Criança com apego". Começaremos a partires das 17:00 h. com o obradoiro e mostras já expostas desde o dia anterior para ao longo da tarde fomentar a participaçom das/os assistentes num debate sobre… more »
PEQUENAS MODIFICAÇONS NO CURSO DE HISTORIA

30-09-2009

Por causa da celebraçom da manifestaçom em defesa do nosso idioma convocada para o dia 18 de outubro em Compostela, as pessoas promotoras do curso de HISTORIA GERAL DA GALIZA decidirom adiar os dous seminários programados para esse mesmo dia 18… more »
Inscriçom nos cursos da EPG

06-09-2009

ABERTO PRAÇO DE INSCRIÇOM NOS CURSOS Desde hoje 15 de setembro já está aberto o praço para a inscriçom nos cursos da EPG. Lembramos que os cursos som totalmente de balde e que nalgúns as vagas limitadas. Para anotar-te num curso debes enviar… more »
Podes contactar-nos em:

escolapopularnacional [arroba]gmail[ponto]com

Escola Popular Galega, Rua Real nº 12 rés-do-chao, C.P. 36202 Vigo.

Escola Popular Galega, Apartado 794, C.P. 36202, Vigo

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software