A área de sociología da Escola Popular Galega organiza dous novos cursos, um sobre as características do processo imigratório galego e a questom lingüística e identitária que leva por título ?A imigraçom na Galiza?; e outro sobre as características actuais do sindicalismo e das formas de organizaçon no mundo laboral co nome ?Movimento obreiro e câmbio social?.
Reproducimos o programa dos cursos da área de Sociologia:
* Curso: A imigraçom na Galiza.
Sábado 24 de Abril na Associaçom de Vecinhos de Monte Alto, na Crunha.
Ø 10:30h. As características do processo imigratório: O caso galego.
Iria Vazquez Silva. (Experta em sociologia das migraçons e na situaçom da mulher imigrante na Galiza).
Ø 12h. Trabalho e imigraçom na Galiza. Laura Bugalho (Sindicalista da CIG trabalhadora no âmbito relacionado co trabalho e imigraçom).
Ø 16h. Língua e imigraçom. A cargo de entidades que trabalham com imigrantes na Galiza (Tagen Ata. Língua e comunicación, Modelo Burela, etc).
Ø 17h. Experiências de trabalho imigrante sobre língua e identidade. (Coletivos de imigrantes da Cidade da Crunha, CS Sem um cam, etc).
· Curso: Movimento obreiro e câmbio social.
Sábado 8 de Maio no Ateneo Ferrolán, em Ferrol.
Ø 11h. O movimento obreiro na comarca de Ferrol. Eliseo Fernández (historiador).
Ø 12h. Mulher e mundo laboral. Maria Martinez Iglesias. (Socióloga experta em sociologia do trabalho e sociologia do gênero).
Ø 16h. As características do sindicalismo galego. Bernardo Máiz Vázquez (historiador).
Ø 17h. Experiência militante: O sindicalismo hoje em dia na Galiza. Xam Lopes (Sindicalista da CIG).
Todos os cursos som gratuitos e contarám cum jantar de confraternizaçom às 14h num local perto do lugar onde se celebraram as jornadas formativas. Agradece-se a inscriçom para calcular o número de pessoas que ficaremos ao jantar enviado um correio a escolapopularsociologia@gmail.com ou telefonando ao 649 536 270.