« Polícia espanhola impede realizar um mural pola língua | Apresentaçom de "O ano que chimpamos o cacique. Crónica do agrarismo en Cerdedo" de Calros Solla » |
A vindoura segunda-feira 16 de maio, às 20h, e em colaboraçom com a Galeria de Arte "Novas Tendencias", inauguramos a exposiçom poético-pictórica "Olhos, rubis de cinco pontas", de Afonso Pindoulo e Augusto Fontám.
A exposiçom estará desde o 16 até o 31 de maio na Galeria de Arte "Novas Tendencias", situada na rua Sam Juliám, na Zona Velha da nossa cidade.
Através da poesia e da pintura, Afonso Pindoulo e Augusto Fontám fam umha denúncia dos olhos que nos vigiam para ter-nos controlad@s e submiss@s, e dos muros com os que pretendem atemorizar-nos e fechar-nos quando decidimos rebelar-nos. Arte comprometida e militante, nom contemplativa e inofensiva.
Estades tod@s convidad@s!
Seg | Ter | Qua | Qui | Sex | Sab | Dom |
---|---|---|---|---|---|---|
<< < | > >> | |||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |