« 17-M: Mais agitaçom em defesa do nosso idiomaInauguraçom da exposiçom "Olhos, rubis de cinco pontas" »

Polícia espanhola impede realizar um mural pola língua

  00:34:46, por da Cultura   , 244 palavras  
Categorias: novas

Polícia espanhola impede realizar um mural pola língua

16-05-11

Quatro agentes da polícia espanhola impedírom hoje a finalizaçom do mural em defesa da língua que, sob a legenda "Ponte Vedra 100% em galego", sóci@s e simpatizantes da nossa associaçom estavam a realizar em Molhavao, na estrada velha de Marim.

Depois de umha primeira visita de umha patrulha, que abandonou o lugar sem dizer que nom podíamos continuar com o mural, as "forças da ordem" voltárom com reforços. Desta vez sim "informárom" de que, por umha suposta chamada de um suposto proprietário de prédio em que o mural estava a ser feito, @s companheir@s nom podiam seguir com o mesmo.

Após ameaçarem com "tomar outras medidas" em caso de @s companheir@s voltarem para acabar o mural, os polícias ficárom no lugar inspeccionando o terreno em busca de nom se sabe que.

De Amig@s da Cultura denunciamos esta atuaçom da polícia espanhola. Duvidamos seriamente da sua versom e achamos que simplesmente pretendêrom evitar a realizaçom de um mural em defesa da língua, algo que para o Estado espanhol segue a ser perigoso e subversivo.

Aliás, como se pode observar nas fotografias, a parede em que o mural estava a ser feito pertence a um prédio abandonado e que se encontra em mui mal estado, sem qualquer valor arquitectónico ou histórico. De facto a parede está cheia de graffitis, pintadas e restos de antigos murais de carácter político.

Informamos desde já que o mural vai ser finalizado, quiger ou nom a polícia espanhola.

Ponte Vedra 100% em galego!

Ainda sem comentários

Junho 2019
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Pesquisa

  Feeds XML

blogtool