« Galiza na LusofoniaContra um regime decadente, em luita polos nossos direitos! »

Contra as agressons judiciais à nossa língua

  11:39:47, por da Cultura   , 239 palavras  
Categorias: novas

Contra as agressons judiciais à nossa língua

23-03-13

A Associaçom Cultural Amig@s da Cultura quer expressar o seu total rejeitamento à sentença judicial que pretende impor umha rotulaçom bilíngüe nas sinalizaçons de tránsito municipais que no nosso concelho estám, como é normal, em galego.

É tam ridículo pensar que a rotulaçom só em galego pode causar ?confusons? que parece claro que a única motivaçom da administraçom de justiça espanhola é limitar mais ainda os espaços públicos para a nossa língua. E isto nom é casual, é o resultado da renovada estratégia desgaleguizadora do Estado espanhol, um novo ataque planificado à cultura e identidade nacionais que busca converter-nos a tod@s em perfeitos cidadaos espanhóis, erradicando a pluralidade lingüística que existe no Estado espanhol. O discurso oficial fala de convivência, mas a prática demonstra que o objetivo é a assimilaçom.

A sentença também é o resultado de um marco jurídico-político que a permite, o emanado da Constituiçom espanhola e do Estatuto de autonomia, que impom umha hierarquia entre línguas, assegurando a supremacia do espanhol (obrigatório) e o caráter dependente do galego (optativo). Igual que para defender os serviços públicos e os direitos laborais e sociais, necessitamos soberania e instituiçons próprias para garantir o futuro do galego.

Somamo-nos, pois, às associaçons e coletivos que se estám a manifestar em contra desta sentença e em defesa do galego, e instamos o governo municipal a manter a rotulaçom monolíngüe passar o que passar.

Ponte Vedra 100% em galego!

Ponte Vedra, 22 de março de 2013

Ainda sem comentários

Junho 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Pesquisa

  Feeds XML

multiple blogs