« Debate sobre a juventude galega | Biografia de Henriqueta Outeiro » |
O Centro Social Henriqueta Outeiro organiza a vindoura terça-feira 30 de Janeiro às 20 horas o primeiro debate do ano 2007. Nesta ocasiom a temática escolhida é a prostituiçom, um debate que por vir de velho nom deixa de ser candente e actual.
A prostituiçom é um fenómeno milenário e universal, ligado ao patriarcado, ao qual a esquerda nom sempre considerou prioritário na suas tarefas e objectivos, e para o qual sempre mantivo acçons políticas contraditórias.
Actualmente na nossa sociedade, na Galiza do novo milénio, a prostituiçom tem experimentando um importante auge e expansom ligada directamente a certas mudanças sociológicas entre a populaçom masculina jovem, e à chegada massiva de imigrantes que fornecem esta indústria vinculada ao capitalismo mais mafioso e ilegal.
A legislaçom espanhola vigente permite o seu exercício embora esporadicamente realiza redadas contra determinados prostíbulos para lavar a cara.
Como afrontar a prostituiçom, basicamente alguns dos aspectos mais crús: tráfego ilegal de mulheres, regime de semiescravidom no que se acham umha boa parte das que fornecem o negócio, a falta de direitos, a exploraçom a que som submetidas polo proxenetismo, etc, é um debate permannete no movimento feminista.
A esquerda independentista, movimento no que se enquadra Centro Social Henriqueta Outeiro, nom tem umha posiçom definida nesta matéria. Por este motivo e porque consideramos necessário avançar nesta direcçom: dotar-nos colectivamente dumha posiçom consideramos oportuno promover este debate.
No debate sobre a prostituiçom contamos com três mulheres, com três vozes reconhecidas do movimento feminista galego, que darám visons contrapostas sobre a prostituiçom e sobre que posiçom se deve adoptar perante este fenómeno.
Ana Miguez, directora de Alecrin
Nanina Santos, da revista Andaina
Paula Rios, Mulheres Nacionalistas Galegas
O debate realizará-se nas instalaçons do Centro Social Henriqueta Outeiro na Rua de Quiroga Palácios 42, rés do chao de Compostela.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.