« Lotaçom esgotada para conhecer património imaterial | Hadriám e Rubem ganhárom V campeonato de matraquilhos » |
Senim Gonçalves, do Conselho Nacional de AGIR, e José Cabido, em representaçom do STEG, coincidírom em reivindicar a criaçom dumha escola nacional galega pública e laica para a Galiza no debate realizado no CS Henriqueta Outeiro 27 de Março.
Também houvo plena coincidência por parte do dirigente do estudantado da esquerda independentista e do sindicalista à hora de denunciar a privatizaçom encuberta do ensino realizado polo governo bipartito da Junta da Galiza. AGIR e STEG defendérom sem entraves a retirada de ajudas públicas ao ensino privado e denunciárom o deterioramento que padede o ensino público por parte do governo PSOE-BNG, seguindo as reivindicaçons históricas do movimento estudantil e sindical galego.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.