« Comandante galego-cubano lotou Centro SocialConstituida Assembleia Aberta do CS Henriqueta Outeiro »

Comandante de Sierra Maestra fala no Centro Social Henriqueta Outeiro sobre Revoluçom Cubana

28-04-2007

  02:34:13, por cshenriqueta   , 191 palavras  
Categorias: Todas

Comandante de Sierra Maestra fala no Centro Social Henriqueta Outeiro sobre Revoluçom Cubana

A quarta-feira 2 de Maio às 20.30 intervirá o Comandante de Sierra Maestra Manuel Diaz para falar do processo revolucionário cubano e da situaçom actual da ilha. Estará acompanhado por Alejandro Fuentes Hernández, Consul de Cuba na Galiza, e José Dias Cadaveira, Responsável Comarcal de NÓS-UP, entidade co-organizadora do acto junto com Unidade da Esquerda Galega.

Os irmaos Diaz
Os irmaos Diaz nascêrom na Póvoa do Brolhom, na Terra de Lemos. Os três irmaos, José, Faustino e Manuel, jogárom un papel mui destacado na luita contra a ditadura de Batista. Primeiro partiu José para a ?Sierra Maestra?, depois Faustino e, por último, Manuel. José Díaz caiu em combate durante um duro confronto com as forças da ditadura, convertendo-se em mártir da Revoluçom.
Com o triunfo da Revoluçom, Manuel já tinha o grau de Comandante, ambos irmaos fôrom nomeados posteriormente Coronéis das ?Forças Armadas Revolucionárias?. Manuel Diaz foi membro do primeiro Comité Central do Partido Comunista de Cuba. Na actualidade, os irmaos Diaz som militantes do PCC e directivos da Sociedade Artística Galega de Havana.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multiple blogs