« Henriqueta Outeiro colabora com a Gentalha do Pichel na Festa do DezasseteComandante de Sierra Maestra fala no Centro Social Henriqueta Outeiro sobre Revoluçom Cubana »

Comandante galego-cubano lotou Centro Social

05-05-2007

  15:03:45, por cshenriqueta   , 106 palavras  
Categorias: Todas, Palestras, Local Social

Comandante galego-cubano lotou Centro Social

A palestra do comandante da Sierra Maestra Manuel Diaz, nascido na Póvoa do Brolhom, realizada quarta-feira 2 de Maio superou as expectativas. A organizaçom do acto, NÓS-Unidade Popular, tivo que instalar mais cadeiras para atender ao numeroso número de pessoas congregadas.

Na sessom apresentada por José Dias Cadaveira, responsável comarcal de NÓS-UP, também interviu o Consul de Cuba na Galiza Alejandro Fuentes Hernández.
O acto estava integrado na gira de seis palestras organizadas conjuntamente por NÓS-Unidade Popular e Unidade da Esquerda Galega, que levou a Manuel Diaz a intervir em Ponte Areas, Ponte Vedra, Ferrol, Vigo e Corunha.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software