« CS Henriqueta Outeiro organiza Magusto popular | Política Operária agradece homenagem a Chico Martins » |
A jornada de sábado 31, derradeiro dia do mês de Maio, voltou ser umha cita de encontro e homenagem no local alternativo e transgressor de Compostela. Encontro entre um nutrido grupo de sóci@s e amig@s do Centro Social Henriqueta Outeiro, e homenagem ao nosso caro camarada português Francisco Martins, morto há bem pouco na capital do país vizinho.
O VII Jantar Revolucionário, dedicado à sua figura de "herege revolucionário, marxista genuíno", fora precedida por um correio remetido polo colectivo comunista ao que pertencia, Política Operária, saudando a celebraçom e apostando em acrescentar os vínculos de fraternidade herdados do contributo internacionalista do Chico.
A comida portuguesa, com caldo verde de primeiro, bacalhau de segundo, e bolo de cenoura de sobre-mesa, além da companhia do vinho verde, pugérom junto com a música tradicional e combatente a ambientaçom mais acaída.
Após degostarmos a sobre-mesa, um companheiro da Assembleia do Centro Social deu leitura à carta recebida de Política Operária. A seguir, um outro companheiro da Assembleia fijo umha introduçom à história da relaçom entre o novo independentismo galego e Chico nos últimos anos da sua vida. A intervençom acompanhou-se com o reparto de auto-colantes e trípticos em que se recolhe brevemente a vida dum homem entregado à causa da libertaçom social. Outras pessoas continuárom o debate com o intercámbio das experiências pessoais com o nosso amigo.
Do Centro Social Henriqueta Outeiro nom damos por fechado o tributo que devemos ao camarada Chico. Todos os dias conservaremos o seu legado para aperfeiçoar a resistência nacional, social, e de género, contra o Capital.
Obrigad@s, Chico!
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.