« BRIGA celebrou ceia de confraternizaçom no nosso Centro Social após o seu III Congresso NacionalCrónica da charla de Mohamed Safa no CSHO »

Entrevista com Mohamed Safa, activista palestiniano residente em Compostela

22-01-2009

  16:31:35, por cshenriqueta   , 499 palavras  
Categorias: Todas

Entrevista com Mohamed Safa, activista palestiniano residente em Compostela

Mohamed Safa é médico oftalmologista a exercer profissionalmente na Galiza e da causa nacional da Palestina. Esta entrevista foi publicada o passado dia 20 em "La Voz de Galicia", coincidindo com a conferência que deu no nosso Centro Social.

O histórico activista da causa palestiniana desde seus tempos de estudante em Santiago dará hoje uma conferência, baixo o título Palestiniana vencerá, às oito desta tarde, no Centro Social Henriqueta Outeiro (Quiroga Palácios, 42), na qual falará de como percebe o conflito e de como o povo palestiniano começa a descobrir a dimensom da tragédia, outra mais, da qual acaba de ser vítima. Desde o hospital de Cee, onde exerce de oftalmologista, responde as nossas perguntas.

- Uns 1.300 mortos em sua maioria civis (a terça parte meninhos) e 5.000 feridos (com cadáveres ainda por resgatar dos escombros) e 22.000 edifícios destruídos (14% de toda Gaza) em três semanas de indiscriminada orgia destrutiva sobre Gaza. De onde tira dignidade um palestiniano para continuar após este último sacrifício?

É que o palestiniano passa média vida no hospital e meia no cemitério, como dizia um escritor. Estes dias ser palestiniano na faixa de Gaza tem sido uma tragédia porque nom encontrava segurança nem nas instalaçons de Naçons Unidas. Mas o que surpreende é que Israel pretendia vender umha vitória que se converteu em destruiçom, assassinato e massacre. Ninguém duvidava de sua capacidade de dissuassom, mas a força se utilizou para a dissuassom da populaçom civil desarmada. A primeira vítima deste conflito é óbvia: a própria cultura do diálogo e entendimento dos povos.

- Agora atinge-se um frágil acordo que nom prevê o desbloqueio total de Gaza, com a abertura de toda a faixa. Que opiniom lhe merece?

Olhe, já dantes do ataque destes dias Gaza se convertia no único território do mundo em que se fazia um embargo sobre umha populaçom ocupada após umhas eleiçons democráticas exigidas por eles, os israelitas. Mas como apesar disso nom fôrom capazes de debilitar a populaçom empreendêrom esta acçom de destruiçom. Mais do que o campo de refugiados maior para os palestinianos, Gaza é um campo de concentraçom. Entom, a populaçom palestiniana nom pode aceitar estar sitiada permanentemente, tem que ter direito ao movimento. Repare bem, exigimos o direito a nos mover, sem que o exército israelita ponha condiçons para o movimento humano e de mercadorias.

- Vam exigir responsabilidades por crimes de guerra?

Muitas organizaçons no mundo árabe estám obrigadas a recabar informaçons e apresentá-las como denúncia por crimes contra a humanidade. Esta batalha tem sido um teste moral contra muitos países, e muitos países ocidentais tenhem suspendido neste exame moral. Nom se concebe a lentidom diplomática quando comíamos e ceávamos com a brutal acçom contra a populaçom palestiniana.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

multi-blog engine