« Entrevista com Mohamed Safa, activista palestiniano residente em CompostelaPalestra sobre a Palestina com Mohamed Safa »

Crónica da charla de Mohamed Safa no CSHO

22-01-2009

  14:09:43, por cshenriqueta   , 243 palavras  
Categorias: Todas, Debates e Palestras

Crónica da charla de Mohamed Safa no CSHO

Mohamed Safa, médico palestiniano residente em Galiza e histórico activista da OLP, impartiu umha charla no Centro Social Henriqueta Outeiro a passada terça-feira sobre a ocupaçom de Palestina.

Reafirmou o direito do seu povo á resistência contra a ocupaçom sionista e denunciou a hipocrisia de ocidente que durante a sua história reivindicou este direito que hoje lhe nega aos palestinianos ao tempo que os chantagea para que aceitem a ocupaçom e renunciem aos seus direitos nacionais.

Informou que no recente ataque a Gaza o exército israeli destrozou 22000 vivendas, 60 escolas e miles de pessoas com a complicidade de USA e a UE.
Explicou como todas estas agressons (assassinatos, torturas, desfiuzamentos, demoliçom de vivendas, desemprego, bloqueio económico, expulsons) que duram um século, nom conseguírom dobregar a vontade do seu povo.

Frente a análises ingénuas aclarou que nengum colonialista renúncia voluntariamente á ocupaçom se nom atopa um benefício maior, como passou co apartheid sudafricano, é isso foi o que conseguiu a Intifada, que paralisou economicamente Israel. Máis a invassom dum milhom de colonos ex-soviéticos em 1996 (o 20% da povoaçom) modificou esta situaçom e já nom se volveu aos acordos de Paz.

Finalmente descreveu umha sociedade israelita ultraconservadora que fixo da indústria da guerra um negócio e informou de umha corrente de esquerda na resistência palestiniana, ?a terceira linha?, que se distingue de Hamas e Al-Fatah.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution