« Defendamos a língua. Contra os insultos e a repressomSaudaçom do C.S. Henriqueta Outeiro no III C.N. de BRIGA »

A revoluçom cubana a debate na quinta-feira

25-01-2009

  03:43:00, por cshenriqueta   , 246 palavras  
Categorias: Todas

A revoluçom cubana a debate na quinta-feira

Vindoura quinta-feira, dia 29 do presente mês, o Centro Social Henriqueta Outeiro dá continuidade à sua agenda de actividades, que no presente curso está a dar combinado encontros gastronómicos e palestras, além de jornadas de convívio, todo com um transfundo vermelho, lilás e azul e branco da nossa bandeira nacional.


Nesta ocasiom, a Assembleia Aberta tem o prazer de convidar a massa social da vizinhança de Compostela, nomeadamente a do nosso bairro, a um encontro com Alejandro Fuentes, cónsul de Cuba na Galiza, Moncho Leal, membro da histórica Associaçom de Amizade Galego-Cubana Francisco Vilamil, e mais o jovem Alexandre Rios, umha das 5 pessoas que em Verao do passado ano inaguravam as Brigadas Fuco Gomes. Com elas, um sector de pessoas deste país apostam por achegar ao máximo os vínculos de fraternidade entre a pátria de Marti e a de Castelao, a de Fidel e a de Reboiras, a de Célia Hart e a de Lola Castro... Como? compaginando a informaçom local sobre o processo revolucionário da maior ilha caribenha com o conhecimento em primeira pessoa dos fenómenos em curso lá, em estáncias promovidas para o intercámbio de ideias e a colaboraçom socialista.

Sobre a multidom de temas que sugire a realidade cubana hoje, no marco dumha crise sistémica aguda que nom oferece respostas satsifatórias aos Povos do mundo, falaremos a partir das 20,30 horas.

Ficades convidad@s!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution