« X Ceia Revolucionária: Homenagem a ArgalaA revoluçom cubana a debate na quinta-feira »

Defendamos a língua. Contra os insultos e a repressom

10-02-2009

  18:12:11, por cshenriqueta   , 275 palavras  
Categorias: Todas

Defendamos a língua. Contra os insultos e a repressom

O Cento Social Henriqueta Outeiro, sediado na Rua Quiroga Palácios da capital galega, quer denunciar a repressom exercida na nossa cidade, o passado domingo, polas forças armadas da polícia espanhola contra a nossa populaçom.

As principais vítimas da acossa, hospitalizadas por lessons e encerradas em dependências policiais por volta de 30 horas; as menos, identificadas nas ruas da NOSSA CIDADE por falarem o NOSSO IDIOMA. Também, dúzias e dúzias de ferid@s e mancad@s .

Como Centro Social comprometido na defesa activa da nossa língua e identidade nos princípios do socialismo, estamos horrorizad@s pola envergadura de agressividade e prepotência que, com a conivência dos partidos políticos representados no Concelho da nossa cidade, despregárom "os bilingues", umha panda de ultras vindos de diferentes recantos do Estado para cuspir sobre as pedras do nosso casco monumental o ódio ao que somos, ao Povo secular que mantemos vivo, o ódio a Galiza.

Exigimos que nom se volva repetir semelhante desafio à nossa cultura, nem na nossa cidade nem em nengumha outra. E pedimos aos galegos e galegas que a luita pola defesa da língua mantenha a fabulosa intensidade mostrada nas ruas o dia 8. Quer voltem os fachas, quer nom o fagam, a nossa língua precisa de homens e mulheres que a levem por bandeira de orgulho e por pedra de combate todos os dias.

Por último, o C.S. quer solidarizar-se com as pessoas libertadas o dia 9 e acusadas de diferentes delitos, umha das quais, o companheiro Carlos, é sócio deste Centro e activista da sua assembleia aberta.

NA GALIZA EM GALEGO!

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software