« O CSHO Ante as inquisitoriais declaraçons do lider da extrema-direita espanhola em Compostela | Defendamos a língua. Contra os insultos e a repressom » |
13 de Fevereiro (sexta-feira) às 21h
Preço 12 ?
Para reservar telefonar para: 660 713 095 ou 881 979 561
Ementa:
1-Pintxos bascos
2-Purrusalda
3-Porco em piperrada
4-Mamia com nozes
José Miguel Beñarán Ordeñana, Argala, nasceu na localidade guipuscoana de Arrigorriaga em 1949. Medrou num entorno familiar próximo ao nacionalismo do PNB e de orige popular.
A história do seu compromisso político é muito semelhante a de tant@s outr@s nascidos no franquismo. As suas inquietudes sociais desde a sua juventude canalizam-se em organizaçons da igreja católica, mas o madurecimento destas leva-no a ligar-se cada vez mais às correntes de oposiçom organizadas na clandestinidade.
Assim já no 1968 vé-se obrigado a fugir da sua localidade quando é identificado pola polícia franquista como militante de ETA, organizaçom da que será umha das figuras mais destacadas durante toda a década de 70.
O seu carisma e capacidade como dirigente político coloca-no como alvo preferente dos aparelhos repressivos do fascismo, o que levará a que em 1978 seja assassinado com umha bomba colocada no seu carro polos serviços secretos espanhóis.
O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]
Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro
Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.