« Dous anos após a morte dum camaradaJantar popular. Homenagem à Revoluçom Cubana »

Manifestaçom e jantar posterior pola Revoluçom cubana

19-04-2010

  22:09:34, por cshenriqueta   , 226 palavras  
Categorias: Gastronomia, Actividades

Manifestaçom e jantar posterior pola Revoluçom cubana

Finalmente as nuvens aguentárom e até a tarde nom pingou sobre as ruas de Compostela. Um domingo tranquilo, sem apenas gente pola rua, foi umha boa ocasiom para mostrar na capital do nosso País, nas ruas da nossa cidade, que Cuba tem amigas e amigos na Galiza. Que tem defensoras e defensores da sua Revoluçom, e que a farsa mediática tem muito poder através dos cabos e das ondas de televisom, mas carece da força necessária para convencer as centenas de pessoas que imos continuar a defender a soberania do Povo cubano, e a sua transiçom imparável e duradoira face a umha sociedade sem exploraçons de qualquer tipo.

Jantar no Centro Social

Mais um domingo, tivemos as portas do local abertas para acolher activistas. Desta volta dezenas delas e deles que vinham de rematar na Praça do Toral a marcha convocada pola Associaçom de amizade galego-cubana Francisco Vilhamil.

Foi um dos encontros mais grandes em participaçom, e portanto um dos mais laboriosos para a nossa equipa de cozinha e limpeza, encarregada de oferecer um serviço de primeira aos e às convidadas.

O Centro Social Henriqueta Outeiro agradece a confiança que depositam em nós dezenas de companheir@s de todo o País. Após vários anos de trabalho, sabem que se há que vir a Compostela, um lugar para comer bem e em boa companhia está em Quiroga Palácios.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

free open source blog