« Dous anos após a morte dum camaradaJantar popular. Homenagem à Revoluçom Cubana »

Manifestaçom e jantar posterior pola Revoluçom cubana

19-04-2010

Link permanente 22:09:34, por cshenriquetaouteiro Email , 226 palavras   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia, Actividades

Manifestaçom e jantar posterior pola Revoluçom cubana

Finalmente as nuvens aguentárom e até a tarde nom pingou sobre as ruas de Compostela. Um domingo tranquilo, sem apenas gente pola rua, foi umha boa ocasiom para mostrar na capital do nosso País, nas ruas da nossa cidade, que Cuba tem amigas e amigos na Galiza. Que tem defensoras e defensores da sua Revoluçom, e que a farsa mediática tem muito poder através dos cabos e das ondas de televisom, mas carece da força necessária para convencer as centenas de pessoas que imos continuar a defender a soberania do Povo cubano, e a sua transiçom imparável e duradoira face a umha sociedade sem exploraçons de qualquer tipo.

Jantar no Centro Social

Mais um domingo, tivemos as portas do local abertas para acolher activistas. Desta volta dezenas delas e deles que vinham de rematar na Praça do Toral a marcha convocada pola Associaçom de amizade galego-cubana Francisco Vilhamil.

Foi um dos encontros mais grandes em participaçom, e portanto um dos mais laboriosos para a nossa equipa de cozinha e limpeza, encarregada de oferecer um serviço de primeira aos e às convidadas.

O Centro Social Henriqueta Outeiro agradece a confiança que depositam em nós dezenas de companheir@s de todo o País. Após vários anos de trabalho, sabem que se há que vir a Compostela, um lugar para comer bem e em boa companhia está em Quiroga Palácios.

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Ligaçons

Centros Sociais

Aguilhoar - Ginzo de Límia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Fundaçom Artábria - Ferrol Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo A Treu - Corunha

Portal Galego da Língua AGIR Briga CIG NÓS-Unidade Popular Primeira Linha Siareir@s Galeg@s

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

free open source blog