« Festas Populares 2010. Compostela viva!Manifestaçom e jantar posterior pola Revoluçom cubana »

Dous anos após a morte dum camarada

26-04-2010

  03:16:20, por cshenriqueta   , 163 palavras  
Categorias: Local Social, Actividades

Dous anos após a morte dum camarada

Já vam lá dous anos que faleceu o nosso amigo e camarada comunista português Francisco Martins, vítima dumha doença física. O melhor amigo que Galiza tivo no colectivo Política Operária, embaixador da nossa luita nacional, social e de género, morria a noite dum 22 de Abril.

Passou-se este 2010 um novo aniversário doutro dia de Abril exportado desde o país vizinho para o mundo, o 25.

Dous dias de Abril que sempre viverám na memória das pessoas simpatizantes com a esquerda portguesa heterodoxa e genuína, como aquela sobre a qual tanto aprendemos com o "Chico".

Há menos de dous anos dedicávamos um jantar revolucionário a ele. Daquela, o Centro Social editara um colante e um tríptico digitalizado. O colante encabeça esta notícia, e o tríptico sobre a vida do Francisco Martins Rodrigues podedes lê-lo ou relê-lo clicando .

Até a vitória sempre, companheiro! Saúda mais um ano o Centro Social Henriqueta Outeiro a tua memória, e aliás às pessoas queridas que compartimos no vosso Portugal natal.

Sem comentários ainda

Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Categorias

Retain only results that match:

Busca

  Feeds XML

blog tool