« Decorreu debate sobre a crise capitalista organizado por Primeira LinhaO 17-M estivemos na rua! »

10-06-2009

Link permanente 03:03:09, por cshenriquetaouteiro Email , 250 palavras   Português (GZ)
Categorias: Gastronomia

Até quatro jantares decorrêrom nas instalaçons do nosso Centro Social com motivo da participaçom de dezenas de pessoas nas Jornadas Independentistas Galegas. O partido Primeira Linha organizou, com a colaboraçom do Henriqueta Outeiro, bonos por um preço módico para que amig@s de todo o País pudessem defrutar dum jantar e umha ceia no Sábado, e um almorço e um jantar no Domingo, dia em que, a iniciativa do partido, se prolongárom os encontros nacionais com os e a ponente na decimoterceira ediçom das suas Jornadas.

Continua:


Para isso, e entre os dous encontros políticos o Sábado na Gentalha, foi diposto um completo jantar, que seria continuado com umha ceia. Sócios e sócias do Centro Social exercêrom um labor de coordenaçom e gastronomia económica ao melhor jeito, tal e como vimos sendo habituad@s graças aos numerosos encontros deste tipo que celebramos ao longo do curso político.

Também o Domingo abrimos desde primeira hora da manhá para servir de ponto de encontro com um garfo, umha culher e umha faca nas maos, oferecendo mais dous jantares e mesmo umha merenda, tendo o local disponível para a discussom política ao longo do fim-de-semana todo.

Agradecemos a possibilidade de desenvolver-nos como referente para a acolhida de camaradas do País e nem só, e esperamos ter feito um trabalho que favorecesse a comodidade das pessoas assistentes a Compostela este fim-de-semana.

Sem comentários ainda

Deixe o seu comentário


Seu endereço de e-mail nom será revelado nesse site.

Sua URL será exibida.
(Quebras de linha se tornam <br />)
(Nome, e-mail & website)
(Permitir que usuários o contatem através de um formulário eletrônico (seu e-mail nom será exibido.))
Que somos?

O CS Henriqueta Outeiro é umha iniciativa da esquerda independentista para se dotar de espaços próprios onde realizar actividades sem nengum tipo de entraves [+info]

Porque nos chamamos Henriqueta Outeiro

Em reconhecimento da luitadora revolucionária Henriqueta Outeiro Branco, símbolo do compromisso e entrega de milhares de mulheres e homens galeg@s à causa das liberdades e da justiça social.

Onde Estamos? Onde Estamos? Internet Onde Estamos?

Ligaçons

Centros Sociais

Aguilhoar - Ginzo de Límia C.S. Gomes Gaioso - Corunha Alto Minho - Lugo Baiuca Vermelha - Ponte Areias Local Social A Esmorga de Ourense Gentalha do Pichel Local Social Faísca - Vigo A Fouce de Ouro - Ames Fundaçom Artábria - Ferrol Revira - Ponte Vedra A Revolta - Vigo A Treu - Corunha

Portal Galego da Língua AGIR Briga CIG NÓS-Unidade Popular Primeira Linha Siareir@s Galeg@s

Busca

Ferramentas do usuário

Feeds XML

open source blog