AC Foucelhas edita marca páginas sobre Manuel Ponte com quatro livrarias ordenses

AC Foucelhas edita marca páginas sobre Manuel Ponte com quatro livrarias ordenses

08-09-2009

A Associaçom Cultura Foucelhas vem de editar, em colaboraçom com quatro livrarias ordenses (Arume, Artes e Xogos, Tango e La Repro), duzentos marca páginas sobre a figura do guerrilheiro de Abelhá Manuel Ponte Pedreira. O marca páginas inclui umha reproduçom da gravura que Luís Seoane dedicou ao guerrilheiro e um poema, também de homenagem, de Lourenço Varela. Engadimos também umha pequena biografia para ajudar a recuperar a memória deste emblemático combatente pola liberdade da comarca de Ordes. Os marca páginas podem-se conseguir nas livrarias colaboradoras ou bem pondo-se em contacto com nós (foucelhas.ordes@gmail.com).

Aproveitamos para agradecer-lhe às livrarias a sua amável colaboraçom e, a mode de fé de erros, desculpar umha equivocaçom no marca páginas; onde di que tanto o poema como a gravura som de Luís Seoane, deveria dizer que a gravura é de Seoane e o poema de Lourenço Varela.

Escrito ?s 18:25:41 nas castegorias: Nom categorizado
por ordes   , 163 palavras, 842 visualizaçons     Chuza!

Endereço de trackback para este post

Trackback URL (clique direito e copie atalho/localizaçom do link)

Sem comentários ainda

    Fevereiro 2019
    Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
     << <   > >>
            1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28      
    A Associaçom Cultural Foucelhas pretender coordenar a constituiçom de um centro social para a comarca de Ordes, que sirva de "base de operaçons" para todo tipo de actividades de defesa do nosso. Organiza-se de forma assembleária e está aberta a todo o mundo. Podes contactar através do correio foucelhas.ordes@gmail.com

    Busca

powered by b2evolution free blog software