A Caridade Vaticana: Isto sim que é integrismo

29-01-2006

  22:25:35, por Corral   , 533 palavras  
Categorias: Novas

A Caridade Vaticana: Isto sim que é integrismo

Sacerdote acossado pola Hierarquia Católica por apoiar o Processo Revolucionário Venezuelano

Venezuela 29 Ene.- O dia 27 do presente mês o sacerdote Prebisteiro Anxo Nuin, Vigário da catedral de Guarenas, decidiu iniciar umha folga de fame na praça Bolívar de Guarenas, justamente em fronte da Catedral da Nossa Senhora de Copacabana.

A continuaçom alguns parágrafos de carta escrita polo Prebisteiro Anxo Nuin:

"O 29 de novembro do 2005 Mons. Gustavo García Naranjo, bispo da diocese de Guarenas, convocou umha Juntança do Clero em Mamporal de Barlavento. Lá, vilipendiou-me, asobalhou-me em escárnio público, sem me permitir estar presente para me poder defende ".

"O 29 de abril de 2004, aconselhado polo Cardeal Castillo Lara, leu o Decreto de Expulsom: "Abandone o mais pronto possível a Diocese de Guarenas... polo pronto digo-lhe que nom pida incardinaçom nesta Diocese, porque lamentavelmente nom estamos dispostos a recebi-lo ".

"¡Caramba! Nem a Judas tratou-lhe assim o Senhor. Pergunto-me: de o que me conhece o Cardeal Castillo Lara, se nunca nos vimos?".

"Será polas duas cartas que dirijim o ano 2002 á Conferência Episcopal? Mostrei-lhes a minha inconformidade com as declaraçoes ao meu modo de ver sesgadas a favor da oposiçom".

Esto significa que o Sr. Cardeal pode actuar como se fosse líder da oposiçom, mentres que um, nem sequer se pode expressar?

"Ou será que o meu Bispo golpista que o 13 de abril acudiu á praça Bolívar a exigir a saída do Alcaide lhe contou o que eu lhe dixem (se conhecem desde o Edo. Aragua, um em San Casimiro e outro na Vitória; até possivelmente o Cardeal promoveu-no para Bispo?)

Pois, sim; depois do golpe e de estar agachado umha semana, Monsenhor convocou ao clero e confessou literalmente: "metím a pata". Mentres uns diziam que aquilo nom fora golpe, outros lhe animavam com que agora viria o verdadeiro golpe. Fum o único em lhe aconselhar que expressasse em público humildemente o que nos estava a declarar em privado, pois nunca ouvira eu falar tam mal da Igreja como aquela semana. Acabo-se a amizade, daqueles ventos venhem estas tempestades".

"Poderá alguém crer que levo 4 anos sem receber um salário, nem meio, nem um quarto? Ou que com mais de SETENTA ANOS de idade nom tenho segurança social? Ou que vivo em casa emprestada porque Monsenhor me expulsou de onde estava? Ou que tenho proibido assistir a qualquer juntança sacerdotal? Ou que vivo da pensom que comparte comigo a minha irmá jubilada?".

"Segundo a Bíblia, na primitiva Igreja, para escolher ao primeiro Bispo, San Matías, os Apóstolos contárom com a participaçom democrática da comunidade. E agora? Nem eleiçom, nem muito menos oposiçom. Ao que critique a um alto jerarca, como neste caso, lhe cai o castigo do entredito, segundo os cánons".

"Pois olhem: dentro dum ano cumpro cinquenta no exercício do sacerdócio. Se querem, lho regalo".

"Sabe alguém por experiência o que doe acordar-se cada manhá durante dous anos baixo o peso dessa lousa no subconsciente?: "Estás expulsado como umha pouca velha" Se ponha no meu lugar

Sem comentários ainda

Agosto 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution