A tirania do Grande Capital: FAME e MISÉRIA

13-12-2009

  16:55:06, por Corral   , 467 palavras  
Categorias: Ossiam

A tirania do Grande Capital: FAME e MISÉRIA

Ossiam

A dominaçom da economia mundial polo capital financeiro, que tem subordinado ao capital industrial e comercial, é a conseqüência lógica do desenvolvimento do imperialismo globalizado. A banca privada e uns centos de multinacionais concentram em suas maos a direcçom da economia, e as vidas da maioria da humanidade. Numha extrema encontramos-nos com que o 2% da populaçom do planeta possui umha riqueza equivalente aos 50% de toda a riqueza mundial. E pola outra encontramos-nos um oceano de pobreza com cerca de 1.500 milhons de parados e ao redor de outros 3.000 milhons de seres humanos que sobrevivem na miséria com rendas em torno dos dous dólares diários.

Sob o desenvolvimento do capitalismo, na sua fase imperialista multinacional, a expansom artificial do crédito rebentou em 2007, sendo a verdadeira causa outra crise cíclica mais de superproduçom, inevitável baixo o capitalismo o que produziu esse derrube. A base da chamada ?engenharia financeira?, que é o eufemismo com que esconde a burguesia o aparelho especulativo da grande fraude, organizárom os sistemas piramidais das ?subprimes?, até que fizérom saltar a Banca Mundial. As conseqüências estám a afectar a todo o planeta.

Em todo o planeta ?globalizado? resulta que colapsou o ?livre mercado?, umha das ferramentas ideológica-económica do escravismo e da submissom das classes trabalhadoras e do conjunto dos povos; que a sua vez se combinou com o afundimento da economia real, a depressom do consumo, a queda da produçom e o aparecimento de um ?exército de reserva de mao de obra? de centos de milhons de parados em todo o planeta, surgindo centos de milhons de novos famentos. Esta é a prova mais evidente do carácter reaccionário do capitalismo: para sobreviver-se a si mesmo tem que proceder a umha destruiçom em massa de forças productivas e riqueza e em sua lenta agonia arrasta a todos os países ao buraco negro da miséria com destruiçom em massa das forças productivas

O sistema de livre mercado, ?a mao invisível da concorrência?, desde sua mesma concepçom nom foi outra cousa que umha falácia, um conto para engano dos parvos. Ainda que os feiticeiros do FMI e a demais raleia de banqueiros com os políticos ao seu serviço, invoquem a Adam Smith como o grande demiurgo em suas decisons de saqueio. A economia sempre esteve dirigida e dominada pola grande burguesia e hoje está totalmente dominada polo capital financeiro que é a grande burguesia financeira, dirigidos em benefício do imperialismo, desde o Fundo Monetário Internacional e a Banca Mundial, tem demonstrado nos factos que sua única estratégia de construçom económica reside em assegurar seus ganhos sem se preocupar da solvência, bem-estar e um futuro digno para a imensa maioria da humanidade se apresentam hipocritamente como ?democratas?, mas por trás de suas caretas amáveis se esconde a mais cruel tirania do Grande Capital que preparam a guerra e a destruiçom.

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software