Ossiam - Rebelión
Sob o breve governo de Obama realizárom-se mais ataques com avions teledirigidos (Predator) desde o Pentágono e a CIA (Washington) contra províncias paquistanís que em todo o governo de George W. Bush. Recentemente, ao decidir aumentar suas forças militares em Afeganistám em trinta mais mil tropas, a Casa Branca informou ao governo paquistanês que atacará com forças especiais e avions teledirigidos a qualquer alvo que os USA qualifiquem de terroristas em Baluchistám, com ou sem a autorizaçom ou colaboraçom de Islamabad.
O descarado apoio à ditadura militar hondurenha é de facto a declaraçom de guerra de Obama aos processos emancipadores, de distinto calado, que se estám a dar em Centro e Sud América. Seguindo com a sua aplicaçom da Doutrina Monroe deriva-se de seu da preparaçom da guerra de agressom contra Venezuela ou qualquer outro Estado progressista de América Latina desde as bases militares colombianas.
Obama é a encarnaçom perfeita do axioma de Theodore Roosevelt: Se a naçom americana fala suavemente e mantém no mais alto nível a sua Armada de Guerra, a Doutrina Monroe chegará bem longe. Só os parvos podem acreditar que Obama é independente dos interesses imperais USA e nom o seu gestor mais ajeitado, depois do grande fracasso de Bush. O tio Tom para a Doutrina Monroe