O jogo oculto de Washington: EEUU começa um DESEMBARCO MILITAR em HAITI

17-01-2010

  01:21:07, por Corral   , 327 palavras  
Categorias: Ensaio

O jogo oculto de Washington: EEUU começa um DESEMBARCO MILITAR em HAITI

Manuel Freitas / Iarnoticias

Os objectivos: EEUU começa um desembarco militar em Haiti

Para EEUU a catástrofe de Haiti é um paiol, nom pola ameaça que representaria um possível estouro social para seu sistema de segurança, senom pola localizaçom estratégica que reveste o país devastado dentro de seu dispositivo imperial de controle e domínio em América Central e o Caribe. A decisom de Washington de despregar unidades e tropas especiais e umha frota nuclear (invocando "ajuda humanitária") implica umha virtual ocupaçom militar de Haiti, entre cujos objectivos há um que sobressae nitidamente: Substituir aos Capacetes Azuis da ONU e constituir-se em única autoridade militar com um controle directo sobre o governo de Haiti.

Dantes da segunda-feira EEUU despachará umha frota a Haiti, composta por navios, submarinos, avions e helicópteros (a maioria dotados com poder nuclear), e incrementará a presença militar norte-americana de 1.000 a 10.000 soldados, segundo informou o chefe do Estado Maior Conjunto, almirante Mike Mulhen.

Em outro jogo de peças EEUU (utilizando Haiti) procura afiançar sua hegemonia de potência nuclear no Caribe e em Centroamérica com a vista fixa num objectivo de máxima: Chávez e a sua aliança estratégica militar com o eixo Rússia-China-Irám.

A razom de fundo que parece justificar o desembarco militar: EEUU (na sua condiçom de dono do Pátio Traseiro) procura impor a sua hegemonia de potência nuclear e consolidar seu controle na zona de catástrofe como já o fixo durante o tsunami asiático.

Os objectivos podem ser vários, mas há um que sobressae nitidamente: Substituir aos Capacetes Azuis da ONU e constituir-se em única autoridade militar com um controle directo sobre o governo de Haiti.

a catástrofe haitiana brinda a EEUU a possibilidade de reconverter a Haiti num novo porta avions terrestre para as suas forças de intervençom rápida na convulsa regiom centro americana e caribenha.

A isto (e seguindo umha velha técnica imperial de disfarçar a ocupaçom com umha causa moral) a Casa Branca e o Pentágono chamam graciosamente "missom humanitária em Haiti".

1 comentário

Comentário de: TAVEIRÓS [Visitante]
TAVEIRÓS

Obama reponabilizou a Cuba de fomentar o terrorismo, dias despois invade Haití. Quém é o que fomenta o terrorismo?

18-01-2010 @ 03:14
Setembro 2021
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

free blog tool