Aporrea / Pátria Grande
17 de Janeiro 2010.-
Um reporte preparado pola Frota Russa do Norte estaria a indicar que o sismo que devastou a Haiti foi o claro resultado dumha prova da Marinha estadunidense por médio dumha das suas armas de terramotos.
A Frota do Norte tem estado monotonizando os movimentos e as actividades navais estadunidenses no Caribe desde 2008 quando os estadunidenses anunciaram a sua intençom de restabelecer a Quarta Frota que tinha sido dissolvida em 1950, ao que Rússia respondeu num ano depois com umha frota Russa encabeçada polo cruzeiro nuclear ?Pedro o Grande?, começando os seus primeiros exercícios nesta regiom desde finais da Guerra Fria.
Desde finais da década de 1970, os Estados Unidos tem avançado enormemente o estado das suas armas de terramotos e, segundo estes relatórios, agora emprega dispositivos que usam umha tecnologia de Pulso, Plasma e Sónico Electromagnético Tesla junto com bombas de ondas de choque.
O relatório compara ademais a experimentaçom da Marinha estadunidense duas destas armas de terramotos na semana passada, quando a prova no Pacífico causou um terramoto de magnitude 6.5 devastando o área ao redor da cidade de Heureca, em Califórnia sem causar mortes, mas com a sua prova no Caribe que causou já, a morte de ao menos 140.000 inocentes.
Segundo indica-o o reporte, é mais que provável que a Marinha estadunidense tenha tido ?conhecimento total? do catastrófico dano que esta prova de terramoto poderia ter potencialmente sobre Haiti e que tinha pré-posicionado ao seu Comandante Delegado do Comando do Sul, o Geral P.K. Keen, na ilha para supervisar os labores de ajuda se fossem necessárias.
Em quanto ao resultado final das provas destas armas por parte dos Estados Unidos, adverte o reporte, está o plano dos Estados Unidos da destruiçom de Irám através de umha série de terramotos desenhados para derrocar a seu actual regime Islâmico.
Segundo o relatório mencionado, o sistema experimentado polos Estados Unidos (projecto HAARP) permitiria ademais criar anomalias climatológicas para provocar inundaçons, secas e furacans.
De acordo a outro relatório coincidente, tem-se dados para estabelecer que o terramoto em Sichuan, China, o 12 de maio de 2008 com umha magnitude de 7.8 Richter, foi criado também pola radiofrequência do HAARP.
Ao existir umha correlaçom entre a actividade sísmica e a Ionosfera, mediante o controle da Radiofrequência induzida por Hipocampos, no marco de HAARP, conclui-se que:
1. Os terramotos nos que a profundidade é linearmente idêntica na mesma falha, se produzem por projecçom linear de freqüências induzidas.
2. A configuraçom de satélites permite gerar projecçons concentradas de freqüências em pontos determinados (Hipocampos).
3- Elaboraram-se um diagrama de sucessom linear respeito dos terramotos denunciados em que casualmente se produziram todos à mesma profundidade
Venezuela o 8 de Janeiro 2010. Profundidade 10 kms.
Honduras o 11 de Janeiro 2010. Profundidade 10 kms.
Haiti o 12 de Janeiro 2010. Profundidade 10 kms.
O resto das réplicas tiveram profundidades de ao redor de 10 kms.
Depois do terramoto, o Pentágono di que o navio hospital USNS Comfort, que se encontrava ancorado em Baltimore, começou a chamar a sua tripulaçom para partir para Haiti, ainda que poderiam decorrer em vários dias até a chegada do navio. O almirante da Armada Mike Mullen, chefe de Estado Maior Conjunto, di que o Exército de Estados Unidos trabalhava preparando a resposta de emergência a este desastre.
Fraser, do Comando Sul (SOUTHCOM), dixo que barcos Cúter da Guarda Costera de Estados Unidos e navios da Armada na regiom se enviárom também para oferecer ajuda ainda que tem fornecimentos de alívio e de helicópteros limitados. O super portavions USS Carl Vinson será enviado da base naval de Norfolk, Virginia, com umha dotaçom completa de avions e helicópteros chegou a Haiti a primeiras horas da tarde do 14 de Janeiro, acrescentou Fraser. Outros grupos adicionais de helicópteros unir-se-iam ao Vinson, declarou.
A Agência de Estados Unidos para o Desenvolvimento Internacional (USAID), já operava em Haiti dantes do sismo.
O presidente Obama foi informado do terramoto às 5:52 da tarde do 12 de Janeiro e solicitou ao seu pessoal que se assegure de que os empregados da embaixada estejam a salvo e que comecem os preparativos para proporcionar a ajuda humanitária que seja necessária.
De acordo ao reporte russo, o Departamento de Estado, USAID e o Comando Sul dos Estados Unidos começaram o seu trabalho de invasom humanitária ao enviar ao menos 10.000 soldados e mercenários, para controlar, agora em lugar da ONU, o território haitiano depois do devastador terramoto experimental.
Nunca mais acaba esta selvajaria!
o Nobel não funciona…
“Los geólogos eran conscientes desde hacía tiempo de que un gran terremoto podía sacudir la línea que que cruza la capital de Haití, Puerto Príncipe. Lo difícil era averiguar cuándo.
Geólogos estadounidenses presentaron en el 2008 un estudio que concluía que la capital haitiana, que no era golpeada por un gran evento sísmico desde 1751, podría enfrentar un terremoto de magnitud 7,2.
Pero no pudieron decir con ningún grado de certeza si ese terremoto sucedería al día siguiente o durante los próximos 30 años.
El documento, presentado en el 2008 por geólogos durante una Conferencia Geológica del Caribe en Santo Domingo, decía que un sismo de magnitud 7,2 en Puerto Príncipe, una ciudad con construcciones de muy mala calidad, podría ser catastrófico.”
http://www.cubadebate.cu/noticias/2010/01/15/terremoto-de-haiti-no-pudo-haberse-previsto-expertos/