As razons e nexos :OBAMA-NEOLIBERALISMO-NOBEL DA PAZ

07-02-2010

  21:34:48, por Corral   , 241 palavras  
Categorias: Ossiam

As razons e nexos :OBAMA-NEOLIBERALISMO-NOBEL DA PAZ

por Ossiám

A razom funda polo que a Obama lhe dérom o Prémio Nobel da Paz: assegurar a sua liderança mundial em momentos de debilidade relativa do USA-império. Com este gesto, as elites europeias mostram a sua verdadeira política: subalternidade e dependência do "amigo americano". Nada de autonomia, nada de critérios próprios.

Efectivamente, se enfocamos o assunto desde a crise dos anos 70, observamos bem nídio que a contra-revoluçom neo-liberal da economia e a chamada globalizaçom som parte, também, da resposta Usamericana para reafirmar a sua hegemonia. Esta resposta conseguiu todos os objectivos esperáveis e até os inesperados, como a dissoluçom do Pacto de Varsóvia e a posterior desintegraçom da Uniom Soviética. O projecto político e ideológico da globalizaçom neo-liberal aparece como o fundamento de um novo ordem económico e militar ao serviço da recuperada hegemonia da hiperpotencia

É que a construçom europeia (com ou sem Tratado de Lisboa) está feita para desmantelar o Estado Social, organizar as condiçons para fazer irreversível o modelo neo-liberal; impedir a construçom dumha Europa democrática e federal e fazer inviável qualquer tentativa dumha política independente e soberana: o da política internacional e o dos novos palcos geopolíticos é cousa de Usamérica. A guerra dos Balcáns é prova inequívoca desta política, onde os Estados Europeus, incluído o Vaticano, jogárom as suas baças como satélites USA para desintegrar a antiga Jugoslávia. Hoje por hoje, a Uniom Europeia nom deixa de ser outra cousa que um protectorado dos USA.

Sem comentários ainda

Agosto 2020
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software