A nossa Terra
Numha ENTREVISTA na CNN
Rosa Díez: 'Zapatero poderia ser gallego no sentido pexorativo da palavra'
M. O. . Numha entrevista concedida à corrente CNN, a líder de UpyD, Rosa Díez, define o presidente do Governo central, José Luís Rodríguez Zapatero, como 'gallego'. A seguir, acrescentou, 'no sentido pejorativo da palavra'.
A porta-voz de UpyD, Rosa Díez, considera os galegos ?parvos?, mesmo ?tatejos?. Depois de que o jornalista Iñaki Gabilondo lhe pedisse à política que definisse o presidente do Governo espanhol, José Luís Rodríguez Zapatero, com umha palavra, Díez apontou ?gallego?, ?no sentido pejorativo?, acrescentou. Empregou deste modo as definiçons de raiz xenófoba, pejorativa e vexatória que contém o dicionário da Real Academia Espanhola (RAE).
Depois de ser questionada acerca de Zapatero, o jornalista perguntou à líder de UpyD pola sua opiniom sobre o presidente do PP, Mariano Rajoi. Díez também contestou a pergunta com um conciso ?gallego?, desta vez sem acrescentar-lhe nengumha outra valoraçom.
A RAE ainda contém ?tonto? ?falto de entendimento o razón? ou ?tartamudo? como definiçons de "gallego", mália os reiterados pedidos parlamentares do BNG para modificá-lo. Até a segunda metade do século XX, a RAE nom suprimiu a entrada como sinónimo de ?bruto?. Ainda na actualidade, "gallego" aparece definido como língua na sétima aceitaçom da retórica.
A porta-voz de UPyD vem sendo desde os últimos meses o político mais valorado polos enquisados nos inquéritos sobre intuito de voto.