CANTA O MERLO: Continuam manifestaçons populares a favor e na contra de Gaddafi

27-02-2011

  19:43:00, por Corral   , 270 palavras  
Categorias: Novas, Outros

CANTA O MERLO: Continuam manifestaçons populares a favor e na contra de Gaddafi

Por: Correo del Orinoco / TeleSUR
Data de publicaçom: 27/02/11

As pessoas encontram-se desarmadas e marcham desde a estrada de Tripoli, fronteira com Tunísia, porque dirigem-se ao que parece para a capital, reportou o enviado especial de TeleSUR

27 Fev. 2011 - As manifestaçons populares na contra e a favor do presidente líbio, Muammar Al Gaddafi, continuam neste domingo em várias localidades de Líbia. umha grande mobilizaçom de cidadás marcham com bandeiras verdes e fotos do dignatario para a capital, Tripoli, enquanto a oposiçom manifesta-se na praça central de Zawiyah em demanda da renúncia do líder da naçom africana.

Assim o informou neste domingo o enviado especial de teleSUR a Líbia, Jordán Rodríguez, quem assinalou que ?nom vimos confrontos, som mobilizaçons pacíficas com bandeira verde e fotos de Gaddafi?.

?As pessoas encontram-se desarmadas e marcham desde a estrada de Tripoli, fronteira com Tunísia, porque dirigem-se ao que parece para a capital?, reportou.

Paralelamente, a praça central de Zawiyah ?está tomada eu diria por umhas 500 a mil pessoas, eles (os manifestantes) dizem que som quase mil que estám ali, tenhem o centro dessa cidade tomada, tenhem a bandeira tricolor (antiga)? em rejeiçom ao Governo de Gaddafí, assinalou Rodríguez.

O jornalistas recordou que o Governo de Gaddafi ?deu a ordem de nom atacar aos manifestantes?.

A temporás horas da manhá deste domingo, o enviado especial de teleSUR informou que a cidade de Zawiyah, ao oeste da capital de Líbia, Tripoli, se encontra tomada pela oposiçom desse país.

Segundo cidadaos, os confrontos nessa urbe deixaram um saldo de 15 pessoas morridas, indicou Rodríguez, quem também reporta através de um blogg com a informaçom mais recente do conflito líbio:

http://jordannrodriguez.blogspot.com/.

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution