CANTA O MERLO: China responde à provocaçom de EEUU e também desprega as suas tropas polo norte da África

05-03-2011

  10:02:00, por Corral   , 348 palavras  
Categorias: Outros, Dezires

CANTA O MERLO: China responde à provocaçom de EEUU e também desprega as suas tropas polo norte da África

www.larepublica.es

O Governo da China decidiu aproveitar a crise líbia para demonstrar aos seus cidadás e ao mundo que é umha potência com todas as letras.

Nom só realizou um importante despregue para evacuar aos seus nacionais do país norte-africano, senom que mobilizou um navio de guerra e avions militares para anfatizar que está disposta a defender os seus interesses, neste caso petroleiros.

Pequim já evacuou à imensa maioria dos seus cidadás em Líbia. Mais de 32.000 chineses saía ontem do país norte-africano, dos quais 9.000 estám de volta na China, 21.000 se encontravam em um terceiro país e 2.100 iam de caminho para um terceiro país, segundo informou o Ministério de Exteriores.

Pequim assegurou que os labores de resgate nas zonas do este e o médio oeste de Líbia estavam praticamente finalizadas, enquanto no sul ficavam 3.000 pessoas que seriam evacuadas mediante avions militares ou aerolíneas estrangeiras.

Para resgatar aos seus nacionais, a maioria trabalhadores na indústria petroleira e em projectos de construçom, Chinesa deslocou inicialmente avions chárter e barcos de passageiros.

Mas, nos últimos dias, incrementou os esforços com um dispositivo militar. O Ministério de Defesa despachou na segunda-feira quatro avions IL-76 de fabricaçom russa, com destino à cidade de Sabah, no centro de Líbia. É a primeira vez que a força aérea foi mobilizada para resgatar a cidadaos chineses no estrangeiro.

A decisom é posterior ao envio ao Mediterráneo o passado fim de semana da fragata Xuzhou, que se encontrava realizando tarefas de controlo contra a pirataria no golfo de Adem, em frente à costa de Somália. A sua missom: proteger aos barcos que estám a levar a cidadaos chineses a outros países do Mediterráneo.

A fragata Xuzhou, que está dotada de mísseis, atravessou o canal de Suez no domingo e se prevê que hoje chegue em frente à costa líbia.

Também é a primeira vez que um navio de guerra chinês participa na evacuaçom de civis em umha crise humanitária, o que anfatiza a crescente capacidade da armada do país asiático para operar longe das suas águas e o interesse de Pequim por proteger aos seus cidadaos no exterior.

Sem comentários ainda

Maio 2023
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

powered by b2evolution free blog software