CANTA O MERLO: A aviaçom francesa cometeu massacre na cidade líbia de Ajdabiya

26-03-2011

  23:14:18, por Corral   , 315 palavras  
Categorias: Novas

CANTA O MERLO: A aviaçom francesa cometeu massacre na cidade líbia de Ajdabiya

Por: Imprensa Site A Rádio do Sul / Imprensa Latina
Data de publicaçom: 26/03/11

26 Mar. 2011 - Líbia denunciou hoje que a aviaçom dos aliados cometeu umha matança em Ajdabiya e os seus arredores, cidade controlada polos opositores ao líder líbio Muamar O Gadafi, segundo a agência Jana. Segundo a fonte as vítimas contam-se por centenas, entre elas mulheres e meninhos.

O governo da França foi o mais activo nos bombardeios contra cidades do país norafricano. Ademais fôrom avions galos os primeiros em executar ataques depois de aprovada a resoluçom número 1973 do Conselho de Segurança de Naçons Unidas.

Nesta semana umha investigaçom difundida por um diário italiano denuncia que desde Novembro de 2010, o governo de Nicolás Sarkozy esteve a planificar junto a desertores do meio de Khadafi o derrubamento do governo líbio.

Pola sua banda, o presidente estadunidense, Barack Obama, reiterou hoje que as forças estadunidenses estarám afastadas do terreno em Líbia, enquanto se prepara para explicar a situaçom num discurso que pronunciará na próxima segunda-feira.

Sob fogo de sectores opositores e inclusive do seu partido por nom solicitar aprovaçom do Congresso dantes de ir à guerra, o presidente alegou que dessa forma se evitou umha suposta catástrofe humanitária.

Na sua mensagem deste sábado o governante qualificou de ?limitado? o papel das forças estadunidenses, ao mesmo tempo que anunciou que dirigir-se-a ao país numha alocuçom na segunda-feira na noite para abordar a situaçom na naçom árabe do norte da África.

Enquanto a coalizom ocidental intensifica os ataques aéreos, a Uniom Africana (UA) e une-a Árabe insistiram neste sábado na necessidade de coordenar acçons e conseguir um alto o fogo, para evitar que o conflito ocasione um maior derramamento de sangue.

A véspera em Adis Abeba, a UA adiantou umha série de iniciativas para resolver a crise, entre estas, reformas democráticas e conversas entre as partes, numha cimeira na que também participariam representantes da Rússia, Chinesa, Estados Unidos e França.

Sem comentários ainda

Abril 2024
Seg Ter Qua Qui Sex Sab Dom
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Busca

  Feeds XML

Ferramentas de administração

blogging software