Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 166 >>

10-01-2018

  18:32:00, por artabria   , 346 palavras  
Categorias: Concertos

Comezamos 2018 com um mês lotado de atividades

Este 2018 será o ano do XX aniversário do nosso Centro Social, vinte anos programando atividade em galego e ofertando ócio alternátivo na cidade de Ferrol e na nossa Comarca.

E começamos o ano com umha completa programaçom que incluirá música, poesia, arte e audiovisuais.

Eis o programa de janeiro.

Desde o dia 5 de janeiro e até o 3 de fevereiro está disponível no nosso Centro Social a exposiçom "Prints" do tatuador Joako Ayala. Pode-se visitar em horário de apertura do café-bar entre as 10.30 e 13.30 e 17.30 a 22.30.

No dia 12 o poeta begantinham Oscar de Souto apresentando o seu poemário "Carbón Querubín", um livro de autor que já vai pola sétima ediçom. O ato dará início às 20.30hs.

No sábado 13, e organizado por CGTH Records contaremos no Centro Social com os ferrolanos Schawrzenegger e os vigueses Salvaje. O bilhete som 5 euros e a hora do ínicio (pontoal) as 22.00hs.

Na sexta-feira 19 decorrerá às 20.30hs a apresentaçom do número 3 da revista de estudos galegos KALLAIKIA. Contaremos com a presença das colaboradoras de este número: Catarina Cortiças, licenciada em Geografia pola UDC e Ténica Superior em Química Ambiental; Joám L. Ferreiro Caramês, biólogo na Confraria de Pescadores de Baralhobre e Maurício Castro, docente de português na EOI de Ferrol.

No sábado 20 de janeiro desde a Corunha aterrizam em Ferrol os Ulträqäns que trazeram as suas melodias electro-folque-dance-tradicionais construídas com ladridos em semicorcheas e ouvidos de fusas e parafusa. O concerto começará às 22.30h e será de graça.

Sexta-feira 26, decorrerá a projeçom do documentário "O canteiro de Sebil: umha olhada comunal ao redor de Xoám Xesus González" producido polo Quinteiro do Umia. O documentário, é umha mirada coletiva sobre o patriota galego assassinado polo fascismo em 1936. Um trabalho de divulgaçom e de recuperaçom da nossa memória, para pôr em valor a aquelas figuras que luitarom na defesa da democria. Xoám Xesus González

A projeçom dará início às 20.30hs e a entrada é livre.

No sábado 27, despedimos as atividades do mês com o concerto de The Brosas e os John Deeres. A entrada é de graça e a hora de início às 22.30hs.

05-12-2017

  15:42:00, por artabria   , 346 palavras  
Categorias: Concertos

Chega VI Ediçom do concurso escolar "Conhecendo o Apalpador"

Com o fim de continuar a promover o conhecimento da figura do gigante carvoeiro do Courel entre as crianças galegas, a Fundaçom Artábria convoca o VI Concurso Escolar "Conhecendo o Apalpador".

Animamos às crianças da comarca, e da Galiza enteira a participar neste concurso de desenho.
Queremos agradecer a colaboraçom especial nos prémios do concurso à Livraria Suevia da Corunha e à Vella Fábrica de Lapis de Ferrol.

Eis as bases do concurso:

1.- Haverá 3 categorias. A primeira para nenas e nenos entre 3 e 5 anos. A segunda para nenas e nenos com idades entre 6 e 8. E a terceira para nenos e nenas entre 9 e 12 anos.

2.- Para poder participar no concurso, cada nen@ deverá apresentar um debuxo original, com qualquer material ou ténica, relativo à figura do Apalpador. O debuxo será apresentado num fólio A4.

3.- Estabelecem-se 3 prémios por categoria, que consistirám num lote de produtos relacionados com a figura deste mítico carvoeiro. O júri poderá conceder as mençons honoríficas que considerar oportuno, ou declarar deserto qualquer dos prémios.

4.- Os trabalhos candidatos aos prémios terám que ser entregados antes do 23 de dezembro de 2017 na Fundaçom Artábria (Trav. Batalhóns nº7, baixo. Ferrol.

5.- Para identificar os debuxos, estes deverám levar um envelope em cujo esterior se faga constar ?Concurso de debuxo conhecendo o Apalpador? com os dados do curso onde está matriculad@ @ concursante, e em cujo interior deve figurar nome e apelidos, idade, curso, e centro onde está matriculado, além dumha autorizaçom do pai, mae ou tutor/a para participar no concurso.

6.- O júri será composto por 1 pessoa da Diretiva da Fundaçom Artábria, 2 pessoas ligadas ao mundo das artes plásticas e o próprio Apalpador. A decissom do júri será inapelável e dará-se a conhecer na terça-feira 26 de dezembro, mediante a publicaçom no nosso web.

7.- Os prémios serám entregues polo Apalpador no dia 29 de dezembro no nosso Centro Social.

8,- A participaçom no concurso supom a autorizaçom expressa para a difussom das imagens.

9.- A participaçom no concurso supom a aceitaçom de todas e cada umha das presentes bases, assim como o criterio da Fundaçom Artábria na resoluçom de qualquer questom nom prevista nestas bases

29-11-2017

  00:48:00, por artabria   , 944 palavras  
Categorias: Concertos

Fechamos o ano com umha intensa programaçom com roteiros, música, livros, exposiçons...

Entramos no último mês de ano e na Fundaçom Artábria queremos fechar 2017 tal e como começamos, ofertando um variado programa de atividades para todos os públicos.

Em dezembro, teremos música, exposiçons, roteiros, apresentaçom de livros, ateliers e, como nom?, a visita do Apalpador.

No dia 1, às 20hs, terá lugar a inauguraçom oficial da exposiçom fotográfica da jovem artista trasanquesa Esperanza Vazquez.
"Removendo Recordos" é um projeto composto por 31 fotografias que em palavras de Esperanza tenta provocar a sensaçom de viajar no lugar e no tempo, através das diferentes cidades que se mostram. Destacando as poucas pinceladas de cor, volta a predominar o preto e branco, os detalhes, dous sinais de identidade através da objetiva.

A exposiçom estará disponível no nosso Centro Social até 5 de janeiro e poderá visitar-se em horário de 10h a 13.30h e de 17.30 a fechamento do local.

Também no dia 1 de dezembro, o poeta Alberte Momán Noval apresenta às 20.30hs o seu novo poemário "Ocidente". Este trabalho, em palavras de Momám, cobre umha nova etapa que acha será a última. Neste trabalho, podem-se estabelecer paralelismos com outras obras suas, a começar por Vattene e Bosquejos para umha distopia.

No sábado 2 de dezembro, repetiremos o atelier de origami para crianças e familias. Antón Cortizas ensinará-nos esta arte milenar. A atividade é pensada para crianças a partir dos 5 anos. Precisa-se de inscriçom prévia, a qual é gratuita, mas lembra que a nossa atividade é autogerida, por isso, tomar umha água ou um café ajuda a que podamos continuar ofertando atividades gratuitas.
Há um límite para 15 crianças. Podes inscrever-te no 671 200 160 (Lara) ou no correiodeartabria@gmail.com

Na sexta-feira, 8 de dezembro, CGTH records organiza um novo concerto no nosso Centro Social. Da intervinda República Catalá, chegam os Llacuna, grupo de emo-punk de Barcelona, que estarám acompanhados polos corunheses Less Fortunate Songs que nom deixarám ninguém indiferente , com o seu hardcore melódico. O concerto dará início, de maneira pontual, às 23hs e o bilhete custa 5 euros.

Na sexta-feira 15, às 19hs, chega à Fundaçom Artábria "Pakolas".
"Pakolas" é Paco Cerdeira, autor e compositor, músico e também produtor de música pensada para as crianças. Tem longa experiência neste ámbito profissional, passando por grupos como "Mamá Cabra", do qual fijo parte durante 10 anos, sendo fundador e formando parte de "A Gramola Gominola" na atualidade .
Pakolas apresentará num espetáculo de aproximadamente umha hora o livro-disco que acabou de sair do forno há uns dias.
A entrada é gratuita e com convite até completar a capacidade do auditório. A recolha das mesmas poderá fazer-se desde a próxima sexta-feira, 1 de dezembro, em horário de abertura do Centro Social.

Sábado 16 dezembro, realizaremos em parceria com a Asociación Cultural Ferrolterra Antiga um roteiro para conhecer o Castro de Lobadiz, um dos tesouros arqueológicos da comarca, esquecido historicamente polo Concelho de Ferrol, Junta da Galiza ou Deputaçom. O Castro de Lobadiz nom está nem sinalizado e é um dos grandes locais desconhecidos da nossa comarca. A saída do roteiro está marcada para as 10.30hs da Travessia de Batalhons.
Se o tempo acompanha jantaremos no castro para nos deslocarmos à tarde a algumha das baterias costeiras próximas. Para inscrever-te podes encaminhar um e-mail para correiodeartabria@gmail.com ou ligar para o 669 778 474 (Bruno)

No mesmo dia 16 haverá umha nova projeçom de diapositivos da história da nossa entidade, da mao de Nês Lopes. Será às 21.30hs.

Na sexta-feira, 22 de dezembro, María Xosé Silvar "SES" estará na Fundaçom Artábria para ministrar umha master-class de pandeireta.
A master-class dará início às 17.00hs e terá umha duraçom de 4 horas.
As vagas som limitadas, e o curso está desenhado para pessoas de qualquer idade com nível médio-avançado de pandeireta.
O custo é de 30 euros (25 euros para as associadas da Fundaçom Artábria) e podes inscrever-te no Centro Social em horário de abertura (10.30-13.30 segundas a sextas // de 17.30 - 22.30hs segundas a quintas // 18.30h - feche sextas e sábados) ou por correio-e anexando justificante de depósito bancário no número de conta de Abanca 2080 0226 6130 4002 2733 (Conceito Master-class)

A partir das 21.30h dará início umha foliada para pôr em prática o aprendido na master-class na que animamos a trazer o vosso instrumento e sumar-vos à repichoca.

No dia 23 de dezembro, chegará mais um Natal o Apalpador à nossa cidade da mao da Fundaçom Artábria. O gigante carvoeiro percorrerá as ruas do bairro de Esteiro e da Madalena. A ruada partirá às 16.30hs do nosso Centro Social.

Na sexta-feira 29, às 20.30hs o ganhador do prémio da Crítica de Galiza na categoria de Criaçom Literária, o eumês Antonio Manuel Fraga apresenta o seu livro "Querido H.P. Lovecraft", editado por Urko.
Um romance epistolar que tem como veículo a relaçom postal que Robert Ervin Howard - um dos mais grandes autores da literatura pulp e pai de personagens inmortais como Conam O Bárbaro, Solomom Kane o Red Sonya - mantinha com H.P. Lovecraft e outros escritores como Clark Aston Smith e Edgar Hoffman Price, no que se conheceu como Círculo Lovecraft.

As VooDoo fecharám as atividades de este ano 2017 sábado 30 de dezembro. O concerto será de graça é começará às 22.30hs.
VooDoo nasce em 2016. Maritxinha no baixo e loops e Belém Tajes, teclado e vozes. Um ano antes gravam em formato quarteto um primeiro EP nos estudos Bruar da Corunha e graças a esse trabalho ganham em Compostela o prêmio à melhor cançom em Galego por ?Eu son VooDoo? no certame Música Jovem. No 2017, depois dumha nova série de concertos apresentando o formato dueto, ganham o Prêmio Martim Codax da Música galega na categoria Blues/Funk/Soul, consolidando-se no seu estilo e procurando novos formatos ao vivo. Acabam de gravar o seu segundo EP em Abrigueiro. VoDoo som letras chegadas da música tradicional galega com harmonias, fundamentalmente Soul e R&B. VooDoo é umha música íntima, elegante para grandes e pequenos momentos.

04-11-2017

  14:48:00, por artabria   , 123 palavras  
Categorias: Concertos

Manuela Ribeira Cascudo: Reconhecimento a umha vida dedicada à causa da língua

Da Fundaçom Artábria queremos nestes tristes momentos enviar as nossas condolências às associadas e associados da AGAL, que onte perdêrom Maria Manuela Ribeira Cascudo, umha sócia histórica da entidade e firme defensora dos direitos lingüísticos do nosso povo.

O compromisso lingüístico da Manuela, docente de Língua e Literatura, mantivo-se ao longo da sua vida, apostando na unidade lingüística e participando ativamente na vida associativa da AGAL.

Achamos necessário valorizar o exemplo de pessoas como a Manuela, que dia a dia fam possível que mantenhamos aceso o facho da recuperaçom dos nossos direitos nacionais e lingüístico. Daí o nosso público reconhecimento à sua figura neste momento de triste despedida.

Estendemos as nossas condolências ao seu companheiro, Isaac Alonso Estraviz.

Ferrol, Trasancos, 4 de novembro de 2017

01-11-2017

  20:13:00, por artabria   , 432 palavras  
Categorias: Concertos

Programa de atividades de novembro na Fundaçom Artábria

Na passada terça-feira, com a celebraçom do Samhain, finalizavam as atividades programadas no nosso XIX Aniversário com grande sucesso. À volta de 400 pessoas participárom dos concertos, palestras ou do teatro, durante o mês de outubro, na Fundaçom Artábria.

Full story »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 166 >>

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software