Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 160 >>

22-05-2016

  13:17:00, por artabria   , 428 palavras  
Categorias: Concertos

A chuva acompanhou-nos no roteiro urbano dos 100 anos das Irmandades da Fala

Ao invés do que algumhas instituiçons, a Fundaçom Artábria nom podia deixar passar este 1º Centenário da fundaçom da primeira Irmandade da Fala, criada em 1916 na Corunha. Por isso, organizamos para este 21 de maio um roteiro urbano guiado polo historiador, guia turístico e sócio da nossa entidade, Joám Lopes.

Full story »

18-05-2016

  21:45:00, por artabria   , 222 palavras  
Categorias: Roteiros

Roteiro urbano das Irmandades da Fala em Ferrol

No sábado 21, daremos continuidade as atividades de comemoraçom do centenário das Irmandades da Fala com um roteiro urbano pola cidade, onde Joám Lopes, licendiado em história pola UNED e Guia turístico da Galiza, vai guiar-nos polos locais mais significativos das Irmandades em Ferrol. Na atividade contaremos com a colaboraçom do Toxos e Flores e da Semente Trasancos.

http://issuu.com/brunotrasancos/docs/dipticoroteiroweb?e=1017089/35778297

Full story »

09-05-2016

  13:27:00, por artabria   , 493 palavras  
Categorias: Concertos

Neste mês das letras Fundaçom Artábria oferta variado programa de atividades

A Fundaçom Artábria oferece este mês de maio um variado programa de atividades: música, palestras, exposiçons, gastronomia, atelier de repostaria criativa para crianças...

As atividades começárom a passada sexta-feira, 6 de maio, com umha palestra intitulada "Carvalho Calero e a sua açom política", organizada pola Comissom pró Dia das Letras 2017 para o ilustre ferrolano. Na mesma, o historiador ferrolano Bernardo Maiz Vázquez trouxo-nos o Carvalho mais militante.

Também na sexta-feira, a artista ferrolana Tam Sanserif inaugurou a sua exposiçom "Olladas" no nosso Centro Social. Pode ser já visitada em horário de abertura do café-bar e até o próximo 5 de junho.

No sábado 7 decorreu a primeira atividade musical do mês. Da Corunha chegou o speed-folque dos Ulträqäns.

Na sexta-feira 13 de maio, às 20.00hs decorrerá umha palestra que leva por legenda "As Irmandades da Fala: a tomada de consciência de sermos nós" na qual intervirá a companheira Goretti Sanmartín Rei, licenciada e doutora em Filologia Galego-Portuguesa e professora titular de Filologia Galega da UdC.

No sábado 14, Joám Luis Ferreiro, biólogo da confraria de Baralhobre, explicará a situaçom da nossa ria e como repercute no trabalho das mariscadoras e mariscadores da Comarca. A palestra intitulada "A realidade da ria de Ferrol" está marcada para as 20.00hs.

Segunda-feira 16, celebraremos na Fundaçom Artábria o Dia das Letras. Desde as 19.30hs, decorrerá umha grelhada a preços populares. À noite, o cantor ferrolano Manolo Bacalhau porá música à jornada.

No dia 17 de maio, participaremos na mobilizaçom nacional que decorrerá em Compostela, convocada por Queremos Galego, na defesa da nossa língua.

20 de maio, sexta-feira, projetaremos em ecrám gigante o jogo da nossa seleçom nacional contra a Venezuela, no que é a volta da irmandinha. Será a partir das 20.30hs.

No sábado 21, daremos continuidade as atividades de comemoraçom do centenário das Irmandades da Fala com um roteiro urbano pola cidade, onde Joám Lopes, licendiado em história pola UNED e Guia turístico da Galiza, vai guiar-nos polos locais mais significativos das Irmandades em Ferrol.

A saída está marcada para às 17.30hs ao pé do palco da música, no Cantom de Molins.

Às 19.00hs, também no sábado 21, decorrerá no Centro Social um atelier infantil de repostaria criativa ministrado por Maru Alonso. Precisa-se de inscriçom prévia gratuita e há límite de assistência para 15 crianças. A atividade está programa para nenos e nenas a partir dos 4 anos.

Na sexta-feira 27, em parceria com o Beco da Língua, chega a III Luso Paparoca. Desta volta, a protagonista será a comida brasuca. Haverá um atelier prévio onde aprenderemos a fazer feijoada.

Podes apontar-te ao atelier escrevendo para correiodeartabria@gmail.com ou becodalíngua@gmail.com. O preço do atelier mais o almoço é de 10 euros.

No caso de só quereres ir jantar, o preço é de 12 euros e a ementa: Feijoada, bolo de cenoura, beijinhos de coco, guaraná e água. Também haverá caipirinhas. As praças estám limitadas a 25 pessoas.

Fecharemos o mês, sábado 28, com a apresentaçom do último trabalho dos Superoito. O concerto começa às 23.00hs e a entrada é de 4 euros, 3 para pessoas associadas.

01-04-2016

  01:12:00, por artabria   , 194 palavras  
Categorias: Documentos

A Fundación Artabria reformula a sua filosofía lingüística e asume a normativa do ILG

Hoje é 1 de abril, dia dos enganos e "vam os burros onde nom devem ir".

Mais info em: pt.wikipedia.org/wiki/Dia_da_mentira

A Fundación Artabria (antes Fundaçom Artábria) acordou en asemblea xeral celebrada a 27 de marzo o reformulamento da sua filosofia lingüística. Esta decisión foi tomada despois de ter constatado o escaso ou case nulo éxito das nosas iniciativas entre a poboación da cidade departamental, chegando a conclusión de que a ortografía era nunha grande medida un factor determinante nesas dificuldades para chegar á xente.

No sucesivo, as nosas comunicacións internas e externas, a nosa propaganda e todo o material que editemos (libros, cadernos, camisolas, etc...) será coa ortografía do ILG e, nas nosas actividades , evitaremos palabras que poidan dar lugar a pensar que concebimos a lingua galega como algo próximo ao portugués (fuxiremos de palabras como "obrigado", "copo", "carro" ou "sexta-feira"). Tamén quedarán suprimidos actos que viñan sendo tradicionais, como a homenaxe a Carballo Calero.

A nosa andaina polo rego do isolacionismo comezará axiña, cunha campaña subvencionada polo Concello de Ferrol que leva por lema "En Galego é mais riquiño e sobranceiro", e da cual adiantamos a imaxen grafica.

Ferrolterra, 1 de abril de 2016, "Dia dos Enganos"

31-03-2016

  17:02:00, por artabria   , 446 palavras  
Categorias: Concertos, Actividades mês a mês

Programaçom da Fundaçom Artábria para o mês de abril

Livros, futebol, exposiçons, música, gastronomia e contos para crianças é a ementa de atividades para este mês de primavera.

Full story »

04-03-2016

  17:19:00, por artabria   , 828 palavras  
Categorias: Concertos

Completo programa de atividades neste mês de março na Fundaçom Artábria

Desde a Fundaçom Artábria trabalhamos dia a dia sem fins lucrativos, para oferecer umha atividade de ócio alternativo às trasanquesas e trasanqueses. Com esta intençom, apresentamos a programaçom deste mês de março, que vem carregado de diversas atividades lúdicas.

Full story »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 160 >>

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software