Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 159 >>

01-04-2016

  01:12:00, por artabria   , 194 palavras  
Categorias: Documentos

A Fundación Artabria reformula a sua filosofía lingüística e asume a normativa do ILG

Hoje é 1 de abril, dia dos enganos e "vam os burros onde nom devem ir".

Mais info em: pt.wikipedia.org/wiki/Dia_da_mentira

A Fundación Artabria (antes Fundaçom Artábria) acordou en asemblea xeral celebrada a 27 de marzo o reformulamento da sua filosofia lingüística. Esta decisión foi tomada despois de ter constatado o escaso ou case nulo éxito das nosas iniciativas entre a poboación da cidade departamental, chegando a conclusión de que a ortografía era nunha grande medida un factor determinante nesas dificuldades para chegar á xente.

No sucesivo, as nosas comunicacións internas e externas, a nosa propaganda e todo o material que editemos (libros, cadernos, camisolas, etc...) será coa ortografía do ILG e, nas nosas actividades , evitaremos palabras que poidan dar lugar a pensar que concebimos a lingua galega como algo próximo ao portugués (fuxiremos de palabras como "obrigado", "copo", "carro" ou "sexta-feira"). Tamén quedarán suprimidos actos que viñan sendo tradicionais, como a homenaxe a Carballo Calero.

A nosa andaina polo rego do isolacionismo comezará axiña, cunha campaña subvencionada polo Concello de Ferrol que leva por lema "En Galego é mais riquiño e sobranceiro", e da cual adiantamos a imaxen grafica.

Ferrolterra, 1 de abril de 2016, "Dia dos Enganos"

31-03-2016

  17:02:00, por artabria   , 446 palavras  
Categorias: Concertos, Actividades mês a mês

Programaçom da Fundaçom Artábria para o mês de abril

Livros, futebol, exposiçons, música, gastronomia e contos para crianças é a ementa de atividades para este mês de primavera.

A programaçom começa no próximo sábado, 2 de abril, com a apresentaçom do livro "Las brujas de la noche" da autoria do jornalista, politólogo e escritor Alberto Cruz.

"Las brujas de la noche" é um apaixonado percurso pola história da Uniom Soviética através de um surpreendente regimento de mulheres pilotos de guerra. Da mao da vida quotidiana das duzentas sessenta e três mulheres do 46 Regimiento "Taman" e de sua progressiva incorporaçom às mais duras e arriscadas tarefas militares, percorre-se a desoladora invasom nazi, que penetra até Stalingrado, e em frente à qual o Exército Soviético oferece umha vontade férrea de resistência, até a última casa, até a última bala, até o último morto, mas sem poder deter a ofensiva alemá.

O ato dará início às 20.00hs.

No mesmo sábado, às 22.05 projetaremos em ecrám gigante o dérbi galego que jogarám o Celta de Vigo e o Desportivo da Corunha.

Já na sexta-feira, 8 de abril, às 20.00hs, José Alberte Corral Iglesias apresentará na Fundaçom Artábria o seu último trabalho: o livro de relatos "A pena do vigia".

15 de abril, inauguraremos a exposiçom de imagens "25 de abril: sempre!". Umha série de fotografias que trarám a Revoluçom dos Cravos ao nosso Centro Social.

Sábado 16 de abril, chega a primeira cita musical do mês com um concerto de Thrash Metal com os grupos da comarca Sacrament (de Ferrol) e Raze (das Pontes). A entrada é de graça e o concerto começa às 22.30hs.

Na sexta-feira, 22 de abril, haverá contacontos para crianças da mao de Helga Méndez e a sua "Palabra de sombreiro". A entrada é livre e o início está marcado para as 19.00hs.

No dia 23 de abril, chega a já tradicional ceia comemorativa do "25 de abril" organizada mais um ano junto a Associação Cultural O Beco da Língua.

A ementa constará de entradas várias, arroz caldoso, vinho minhoto e sobremesa. Terá um custo de 15 euros, 12 euros para sóci@s da Fundaçom Artábria e do Beco da Língua.
Após a ceia, aproximadamente às 23.30h, e com entrada livre, Eugenia Sanmartim e Sergio Galego trarám músicas do Brasil e outras terras para fechar esta jornada lusófona.

29 de abril, sexta-feira, decorrerá a apresentaçom da nova ediçom galega da obra de V.I. Lenine "O Imperialismo, fase superior do capitalismo" publicada polo Diário Liberdade coincidindo com o 1º Centenário da sua elaboraçom.

A apresentaçom será a cargo do historiador Carlos Velasco e de Maurício Castro, do Coletivo Editor do Diário Liberdade.

Fechamos o mês de abril com música. Será no sábado 30 às 23hs, quando os locais Weather Underground apresentem o seu primeiro disco. A entrada é de graça.

04-03-2016

  17:19:00, por artabria   , 828 palavras  
Categorias: Concertos

Completo programa de atividades neste mês de março na Fundaçom Artábria

Desde a Fundaçom Artábria trabalhamos dia a dia sem fins lucrativos, para oferecer umha atividade de ócio alternativo às trasanquesas e trasanqueses. Com esta intençom, apresentamos a programaçom deste mês de março, que vem carregado de diversas atividades lúdicas.

Full story »

04-02-2016

  16:52:00, por artabria   , 569 palavras  
Categorias: Concertos

Mês de Entruido com gastronomia, monicreques, música, fotografía...

No próximo fim de semana abrimos as atividades de fevereiro na Fundaçom Artábria com a apresentaçom na sexta-feira, 5, da nova entidade reintegracionista de ámbito nacional, a Associaçom de Estudos Galegos.

Full story »

28-01-2016

  00:23:00, por artabria   , 79 palavras  
Categorias: Concertos

Concerto de Böj este sábado na Fundaçom Artábria

No próximo sábdo, 30 de janeiro, fecharemos as atividades do mês com um concerto do grupo Böj.

Böj é umha formaçom nascida em Ferrol que fai música irlandesa e escocesa mas deixando um toque galego. O grupo está composto por Fausto Escrigas: Low whistle e bouzouki Hannah Kitts: Violino e dança irlandesa Matthew Ward: Acordeom Rubén Gómez: Guitarra Pablo Vergara: Bodharm. Ricardo Mouriño: Gaita galega, tin whistlee flauta travesseira.

O concerto começará às 22.30h e a entrada é de balde.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 159 >>

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software