Páginas: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 161 >>

28-06-2016

  22:46:00, por artabria   , 58 palavras  
Categorias: Concertos

Curso básico de galego (normativa reintegracionista) ministrado por Maurício Castro

A Fundaçom Artábria oferta um curso básico de galego (em normativa reintegracionista) de 9 horas de duraçomo. O curso, cuja inscriçom está aberta, será ministrado polo professor Maurício Castro e decorrerá todas as sextas-feiras de julho e agosto de 12h a 13h.

O preço do curso é de 10 euros/mês e de graça para as pessoas associadas à Fundaçom Artábria.

  21:52:00, por artabria   , 217 palavras  
Categorias: Local Social, Cultura e tradiçons, Movimentos sociais, Palestras e debates

Palestra de John Thompson: Pinta Passado, Cria Futuro: Um projeto de memória histórica e muralismo em Fene

Amanhã, quarta-feira 29 de junho, às 20.30hs contaremos no nosso centro social com o hispanista John Thompson que nos apresentará o seu projeto: Pinta Pasado, Crea Futuro: Un proxecto de memoria histórica e muralismo en Fene.

Pinta Pasado, Crea Futuro: Un proxecto de memoria histórica e muralismo en Fene é um projeto que tem como finalidade involucrar à mocidade na recuperaçom da memória histórica por meio da exposiçom e dialogo para além da criaçom artística com a elaboçom dum mural coletivo.

Full story »

02-06-2016

  16:46:00, por artabria   , 567 palavras  
Categorias: Concertos, Gastronomia, Cultura e tradiçons, Movimentos sociais, Actividades mês a mês

Chegamos ao mês de junho com completo programa de atividades

Deixamos atrás o mês das Letras e encetamos junho com um completo programa de atividades.

Mais umha vez, tentamos diversificar as atividades e oferecer umha alternativa mais de ócio na cidade. Gastronomia, solidariedade internacionalista, música, atividades para crianças, exposiçons... estarám presentes no programa do mês que dá início.

Full story »

30-05-2016

  21:16:00, por artabria   , 264 palavras  
Categorias: Concertos

Concerto solidário com a Papua Ocidental com Klute, Bang74 e Chris Masuak

Chris Masuak & The Viveiro Wave Riders, Bang74 e Klute actuarám na Fundaçom Artábria no sábado 25 de junho para Punks For West Papua, um movimento internacional que tem como objetivo angariar fundos e despertar as consciências dumha Papua Ocidental livre.

O genocídio da gente de Papua Ocidental a maos do exército indonésio é um dos mais tristes, mas raramente informados dramas dos nossos tempos. Situada ás portas de Australia, a provincia de Papua Ocidental é umha terra de incalculáveis riquezas que em 1969 foi seqüestrada com umhas violentas e manipuladas eleiçons por parte da Indonésia.

Com a ajuda da Austrália, dos EUA e Naçons Unidas, o exército indonésio assassinou mais de meio milhom de indígenas de Papua Ocidental durante estes anos, todo em nome dumha montanha de ouro. Todo isto mantido em segredo, pola proibiçom de entrada de jornalistas e de ajuda externa.

O choro do povo de Papua Ocidental é desatendido desde há uns cinqüenta anos. Mas a música punk berra alto, muito alto!

E agora, músicos galegos somam o seu apoio ao movimento.

O premiado documentário sobre este movimento, Punks For West Papua, conta a verdadeira história de como as Naçons Unidas atraiçoou o povo de Papua Ocidental e como Jody Bartola, um músico australiano, se inspirou para criar este movimento histórico para ajudar estranhos em terra estrangeira.

Recomenda-se ver este filme nom só aos amantes do punk rock, mas a todas aquelas pessoas que acreditarem na justiça.

Punks For West Papua está disponível para a descarga e os fundos angariados serám destinados ao Movimento Unido de Liberaçom de Papua Ocidental (ULMWP).

www.punks4westpapua.com

  20:59:00, por artabria   , 474 palavras  
Categorias: Documentos, Língua

Intervençom do nosso companheiro Vitor Santalha na homenagem a Carvalho Calero no XXVI Aniversário do seu passamento

Mais vale tarde que nunca! Reproduzimos intervençom do companheiro Vitor Santalha, em representaçom da Diretiva da Fundaçom Artábria, na homenagem a Carvalho Calero no XXVI Aniversário do seu passamento.

Full story »

22-05-2016

  13:17:00, por artabria   , 428 palavras  
Categorias: Concertos

A chuva acompanhou-nos no roteiro urbano dos 100 anos das Irmandades da Fala

Ao invés do que algumhas instituiçons, a Fundaçom Artábria nom podia deixar passar este 1º Centenário da fundaçom da primeira Irmandade da Fala, criada em 1916 na Corunha. Por isso, organizamos para este 21 de maio um roteiro urbano guiado polo historiador, guia turístico e sócio da nossa entidade, Joám Lopes.

Full story »

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 161 >>

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution free blog software