« (Re)incorporadas as descargas da História da Galiza e da História da Língua em BDNesta sexta-feira... festa de Entruido! »

Machina em concerto

22-02-2007

  02:05:32, por artabria   , 343 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Machina em concerto

No próximo sábado contaremos no local da Fundaçom Artábria com a actuaçom do grupo de Cerzeda Machina. Será polas 22.30 e o preço do bilhete é de 3 euros -2,5 para @s sóci@s.

Machina aparece no ano 2003 com o nome de CO-INCIDENCIA, e começa os ensaios tocando versons (como "Killing in the name" de R.A.T.M. ou "Nobody´s wife" de Anouk) e já compondo os seus próprios temas. Nesta formaçom estava Gonçalo na guitarra, Mahi na bateria, Estefanía na voz, Nacho na outra guitarra e Cesar no baixo. A banda com esta formaçom chegou a dar concertos por diversos lugares da geografia galega e incluso a tocar com grupos com nome como NDNO na sala Iguana de Vigo. As cousas fôrom mudando, e três dos integrantes do grupo (Cesar, Mahi e Nacho) deixavam a banda para se dedicarem a outros projectos; entom foi quando David entrou como Baixista e Diego começou na batería, ficando a formaçom com um só guitarrista.

Pouco mais tarde, foi Estefanía quem decide deixar Machina, unindo-se ao grupo a voz de Angel; o grupo grava umha primeira maquete, onde se escuitam já as suas novas orientaçons, com um estilo de metal muito pessoal. Nesta etapa, Machina ganha o concurso campussons '05. Mas o grupo sofre umha nova viragem e tanto Diego como David e Angel abandonam por diversos motivos pessoais. Foi entom quando chegou ao baixo Anxo (actualmente também em Banda Potenkim), Mahi voltou à bateria (actualmente também Presencia Zero) e na voz entrou Martín (actualmente também Presencia Zero). O grupo começa um período de composiçom onde se vai forjando um novo estilo próprio muito pessoal e difícil de definir, obtendo mui boas críticas. A banda está com a ideia de gravar umha pequena demo para mostrar o que se fai na actualidade, mas ainda sem nengunha data prevista.

[youtube]yQf3txpmajQ[/youtube]

mais info em: http://www.myspace.com/machinagz

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

free blog tool