« [áudio integral] Xoán Ramón Doldám falou na Artábria sobre o Decreto do Carvom e o futuro energético galegoFotos da ceia do XII aniversário »

Martinho, os companheiros e companheiras da Artábria nom te esqueceremos

11-11-2010

  03:24:06, por artabria   , 158 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Martinho, os companheiros e companheiras da Artábria nom te esqueceremos

O falecimento de Martinho nom só trouxo umha grande tristeza a todas as pessoas que durante estes 12 anos trabalhamos polo projecto da Fundaçom Artábria: lembrou-nos quanto o nosso país e a nossa língua devem à entrega militante de pessoas de grande integridade e compromisso, como o Martinho.

Pessoas como Martinho, que desde o primeiro dia demontrárom grande generosidade para o trabalho colectivo, tenhem sido imprescindíveis para que a Fundaçom Artábria tenha ocupado um espaço na defesa da nossa língua e cultura nacionais na Terra de Trasancos.

Nas tarefas mais ingratas, que nunca figuram nos cartazes e crónicas visuais, na assistência aos actos e iniciativas, no contributo económico e de tempo. Martinho estivo sempre disposto a dar o melhor quando foi necessário.

As companheiras e companheiros da Fundaçom Artábria nunca vamos esquecer todo isso e faremos de Martinho um exemplo permanente de como deve ser um trabalhador, umha trabalhadora da língua e da cultura galega.

Nom te esqueceremos, companheiro!

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution