« Aplicaçom prática do Monográfico de Stencils: já temos nova decoraçom da fachada do Centro Social[áudio integral] Xoán Ramón Doldám falou na Artábria sobre o Decreto do Carvom e o futuro energético galego »

Oleg Sharov na Fundaçom Artábria

23-11-2010

  10:13:42, por artabria   , 204 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Oleg Sharov na Fundaçom Artábria

No próximo 4 de Dezembro contaremos com umha actuaçom de autêntico luxo no nosso Centro Social. Mais umha vez estará connosco o acordeonista russo Oleg Sharov. O preço do bilhete é de 4 euros para pessoas associadas e de 5 euros para nom associad@s. A actuaçom começará pontualmente às 20.30h.

Oleg Sharov nasceu em 1946 em Sam Petesburgo e formado na escola musical soviética. Depois da escola preparatória, com oito anos foi umha das 50 criaças que conseguiu entrar na Escola Musical de Petesburgo. Depois dos estudos de nível médio assegurou umha vaga nas 20 disponíveis esse ano no famoso Conservatório de Música de Sam Petesburgo "Rimsky Korsakov", que deu lugar à sua nomeaçom como professor no próprio conservatório. Na actualidade é Catedrático de Música e director do Departamento de Acordeom.

Percorreu extensamente a URSS, Finlándia e a Europa do Leste, chegando após a Peristroika aos EUA. Nos últimos anos, Oleg Sharov seguiu melhorando a sua reputaçom internacional, dando aulas magistrais na Academia Real de Música de Londres, Copenhaga e Amberes.

Tem transcrito várias peças clássicas para acordeom, como "O Danubiu Azul" de Strauss, húngara nº2 e 14 de Rhapsody de Listz e várias melodias da Rússia.

Em 1985 foi-lhe concedido o título de "Artista de Honra da República da Rússia".

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution