« Atividades do mês de novembro na Fundaçom ArtábriaTodo pronto para dar início ao XVIII aniversário do decano dos Centros Sociais da Galiza »

Lembrança e homenagem a Dores Arribe do Pico

25-10-2016

  21:36:00, por artabria   , 240 palavras  
Categorias: Comissom de Língua

Lembrança e homenagem a Dores Arribe do Pico

Tendo conhecimento do falecimento de Dores Arribe do Pico, aos 78 anos, no seu Ferrol natal, a Fundaçom Artábria quer fazer pública a sua saudosa lembrança de quem foi firme defensora da nossa língua durante toda umha vida e sócia da nossa entidade durante anos.

Destacada dirigente política nas fileiras do Partido Socialista Galego (PSG) nos anos 70, desenvolveu posteriormente um nom menos destacado ativismo intelectual nas fileiras do reintegracionismo lingüístico mais militante.

Discípula, amiga e profunda admiradora de Ricardo Carvalho Calero e da sua obra intelectual, participou junto a ele na geraçom de intelectuais reintegracionistas que, nas décadas de 70 e 80, construírom, defendêrom e promovêrom o galego na sua legítima forma reintegrada. Foi sócia da AGAL na década de 80, participando em vários dos seus Congressos Internacionais da Língua Galego-Portuguesa e como integrante do Conselho Assessor da Revista Agália.

Já nos primeiros anos do novo século, associou-se à Fundaçom Artábria, participando ativamente durante vários anos nas nossas atividades culturais e mantendo com total coerência o seu compromisso lingüístico, cívico e patriótico, que a acompanhou até o derradeiro dia da sua vida.

Caraterizada por umha grande modéstia e sincera entrega à causa da língua e da pátria galega, Dores Arribe do Pico deixou-nos de vez no dia 24 de outubro de 2016.

Para ela, a nossa emocionada lembrança e homenagem. Para a sua família, o nosso pesar sincero pola grande perda de umha galega digna e exemplar.

Junta Diretiva da Fundaçom Artábria

Ferrol, 25 de outubro de 2016

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

multiple blogs