« Crónica do concerto de TrapalladaVisitou-nos Carlos Blanco, com o seu espectáculo de conta-contos »

Grande sucesso da festa Ska

03-02-2007

  23:09:24, por artabria   , 170 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Grande sucesso da festa Ska

Dia 3 de Fevereiro, a Fundaçom Artabria fijo umha viagem no espaço e no tempo, chegando-se a terras jamaicanas da década de ’50 e ’60, com a celebraçom da ‘Festa Ska’.

Dj Costrojam and The Mexican fôrom os encarregados da abrirem apetite entre @s assistentes com umha sessom de música ska, reggae e rocksteady, com que resgatárom grandes temas destas músicas nascidas nas Caraíbas.

O peso da festa passou depois a maos do grupo da Corunha Dandy Fever, que na sua segunda visita ao local da Fundaçom repetírom o êxito e a afluência de público foi realmente ampla. Temas do seu primeiro disco, alguns outros que farám parte do próximo, e temas já clássicos de grupos como os Skatalites, formárom o repertório de um concerto em que uns grandes músicos e umha bonita voz servírom de escusas perfeitas para desfrutarmos e completarmos umha jornada de música e boa companhia.

[youtube]zSaCTqASIPM[/youtube]

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution