« Campeonato de Matraquilhos a próxima sexta-feiraGrande sucesso da festa Ska »

Crónica do concerto de Trapallada

11-02-2007

  02:09:44, por artabria   , 170 palavras  
Categorias: Concertos, Local Social

Crónica do concerto de Trapallada

No sábado 10, contamos com um concerto dos ganhadores da secçom livre do I Concurso de Bandas do Festival da Terra e da Língua: os corunheses Trapallada. Com um concerto em que descarregáram a sua mistura musical, que vai desde o punk-rock mais reivindicativo até o ska mais festivo, submergírom o local da Fundaçom numha jornada de festa e luita.

Os do bairro popular de Monte-Alto figérom um repasso dos temas da sua primeira maquete ‘O pior de cada casa’, mas também por algum de aqueles que farám parte do seu primeiro trabalho, e realizárom as habituais versons de grupos já clássicos, como o tema ‘Kulkier dia’ dos Piperrak, ‘Jimmy Jazz’ dos Kortatu ou ‘Nosotros somos la venganza’ de Nom Servium.

Trapallada causárom muito boa impressom entre o público assistente, e demonstrárom que de dia para dia e de concerto para concerto, vam consolidando-se como um dos melhores grupos do panorama musical galego.

[youtube]E7bUuvTsGrg[/youtube]

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution