« Já estám cá as Olimpíadas de Esteiro 2009 | Artábria com Xurxo Souto e com os grupos galegos: contra "Alberto por reformas" » |
As companheiras Rebeca Bravo e Pim Patinho, e o companheiro Maurício Castro, mantivérom na passada sexta-feira umha reuniom com um representante da Executiva da Real Academia Galega na sede dessa entidade na cidade da Corunha. Durante aproximadamente meia hora, a delegaçom da Fundaçom Artábria expujo a Xosé Luís Ajeitos a necessidade de que Carvalho tenha o reconhecimento institucional merecido.
A nossa delegaçom aduziu o efeito benéfico que tal circunstáncia poderá ter para o reforço da auto-estima lingüística na comarca de Trasancos, onde a situaçom do galego é mais do que alarmante.
Xosé Luís Ajeitos exprimiu o seu pleno acordo com os argumentos apresentados, bem como os inegáveis méritos de Ricardo Carvalho Calero para ser protagonista de um Dia das Letras, sendo 2010 um ano especialmente adequado ao cumprir-se o primeiro centenário do nascimento do professor ferrolano, e as duas décadas do seu falecimento.
A Rebeca, a Pim e o Maurício entregárom ao académico um exemplar do nosso caderno divulgativo "Conhecermos Carvalho Calero", bem como a carta redigida pola vereadora da Cultura do concelho de Ferrol, Mercedes Carvajales, dirigida ao presidente da RAG para lembrar o acordo plenário unánime ferrolano em apoio à campanha da Fundaçom Artábria.
Ajeitos reconheceu que tenhem recebido outras cartas e comunicaçons semelhantes em defesa da candidatura de Carvalho Calero, expressando o seu desejo pessoal de que desta vez seja possível a eleiçom de Carvalho.