« Palestra sobre a figura do Apalpador esta terça-feira, 14 de DezembroOleg Sharov trouxo-nos música de grande beleza e qualidade no seu acordeom »

20 dias para a festa mais esperada...

11-12-2010

  01:16:10, por artabria   , 158 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

20 dias para a festa mais esperada...

Já estamos a menos de 20 dias para a festa mais esperada, a festa de passagem de ano!. Umha festa que chega à sua décima terceira ediçom. Ao longo de estes 13 anos, fôrom centenas às pessoas que na procura dum final de ano alternativo passárom polo nosso Centro Social, primeiro no Bairro da Madalena e depois no actual de Esteiro. E ao longo de estes anos fomos fazendo mais especial a festa, convertendo-a nos últimos tempos numha festa temática. A votaçom popular decidiu que a de este ano para celebrar o início do 2011 fosse a de Grupos de Música.

Demonstra o teu bom gosto musical e passa connosco o primeiro dia do ano. Já sabes: desde Los Chichos, até Xenreira passando polos KISS ou Georgie Dann, todos e todas tenhem sítio na Fundaçom Artábria.

Haverá cotilhom, boa música, preços populares e prémios ao melhor disfarce individual e colectivo. Todo isso e muito mais para começarmos o ano EM GALEGO.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution