« Um ano depois, a Fundaçom Artábria lembrou e homenageou publicamente MartinhoDecorreu palestra sobre Ativismos e solidariedade na Palestina Histórica »

Este sábado homenagem ao patriota galego José Manuel Sanmartim Bouça, Martinho

24-11-2011

  01:24:39, por artabria   , 232 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Este sábado homenagem ao patriota galego José Manuel Sanmartim Bouça, Martinho

No passado dia 10 deste mês fijo-se o primeiro ano do falecimento do companheiro Martinho, destacado militante da causa lingüística e cultural da Galiza e do projeto representado pola Fundaçom Artábria.

Na nossa entidade nom queremos deixar passar este mês sem dedicarmos umha jornada a lembrar José Manuel Sanmartim Bouça, Martinho, como pequena mostra do agradecimento pola sua entrega e de homenagem merecida a um compatriota que deu o melhor da sua vida à luita e à construçom de umha Galiza livre e em galego.

A jornada escolhida é o dia 26 de novembro e, sendo um motivo tam especial, nom queremos deixar de fazer público um convite aberto a todo o tecido associativo de Ferrol, Trasancos e Galiza, para participar nos atos previstos que som os seguintes:

13.15h. Oferta Floral no Porto de Corujeiras.

14.30h. Jantar de confraternizaçom no nosso Centro Social. A ementa estará composta de lacom assado, cachelos, salada e sobremesa e terá um preço de 7?.

16.30h. Intervençom Ernesto Lopes, membro da Diretiva da Fundaçom Artábria.

16.45h. Poesia de Miguel Neira.

17.00h. Projeçom do documentário ?Martinho. O sorriso insubornável dum guerrilheiro galego?, da autoria do companheiro Augusto Fontám.

19.00h. Recital Musical a cargo de Manolo Bacalhau.

Para além das propostas de atividades que apresentamos, a jornada estará aberta às intervençons das pessoas que quigerem intervir na homenagem tomando a palavra ou com qualquer outra iniciativa de lembrança do companheiro homenageado.

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution