« Um ano depois, a Fundaçom Artábria lembrou e homenageou publicamente Martinho | Decorreu palestra sobre Ativismos e solidariedade na Palestina Histórica » |
No passado dia 10 deste mês fijo-se o primeiro ano do falecimento do companheiro Martinho, destacado militante da causa lingüística e cultural da Galiza e do projeto representado pola Fundaçom Artábria.
Na nossa entidade nom queremos deixar passar este mês sem dedicarmos umha jornada a lembrar José Manuel Sanmartim Bouça, Martinho, como pequena mostra do agradecimento pola sua entrega e de homenagem merecida a um compatriota que deu o melhor da sua vida à luita e à construçom de umha Galiza livre e em galego.
A jornada escolhida é o dia 26 de novembro e, sendo um motivo tam especial, nom queremos deixar de fazer público um convite aberto a todo o tecido associativo de Ferrol, Trasancos e Galiza, para participar nos atos previstos que som os seguintes:
13.15h. Oferta Floral no Porto de Corujeiras.
14.30h. Jantar de confraternizaçom no nosso Centro Social. A ementa estará composta de lacom assado, cachelos, salada e sobremesa e terá um preço de 7?.
16.30h. Intervençom Ernesto Lopes, membro da Diretiva da Fundaçom Artábria.
16.45h. Poesia de Miguel Neira.
17.00h. Projeçom do documentário ?Martinho. O sorriso insubornável dum guerrilheiro galego?, da autoria do companheiro Augusto Fontám.
19.00h. Recital Musical a cargo de Manolo Bacalhau.
Para além das propostas de atividades que apresentamos, a jornada estará aberta às intervençons das pessoas que quigerem intervir na homenagem tomando a palavra ou com qualquer outra iniciativa de lembrança do companheiro homenageado.