« Apresentaçom do livro "Teoria de Inverno. Os presentes do Apalpador"Disponível o cartom 2012 de Siareir@s Galegos na Fundaçom Artábria »

Já chega o Apalpador!

12-12-2011

  17:36:45, por artabria   , 116 palavras  
Categorias: Actividades mês a mês

Já chega o Apalpador!

Já nom fica nada para as ferias de inverno e com estas a chegada do Apalpador. Desde a Fundaçom Artábria queremos continuar a socializar a figura do mítico gigante do Courel e é por isso que estamos a preparar umha série de materiais que serám distribuidos gratuitamente nos Centros de Ensino da Comarca. Já som vários os que monstrárom a sua disposiçom de ajudar à socializaçom do Apalpador entre as e os mais pequenos.

Disponibilizamos um avanço deste material para descarregar desde o nosso blogue, que consiste em dous recortáveis para editar em cartulina em formato A3.

Também apresentamos a imagem do Apalpador elaborada polo companheiro Miguel Bouça Leirachá.

Material para descarregar:

- Monicreque Apalpador [+]
- Recortável Apalpador [+]

1 comentário

Comentário de: AN [Visitante]  
AN

Parecese moito o olentzero. Eu penso que sendo Galego, e de montaña tería que levar unha coroza, e non unha roupa como a que lle puxechedes. Pero vós saberedes. De todos os xeitos a iniciativa é moi boa. Apertas

22-12-2011 @ 13:20
Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution