« Intervençom do nosso companheiro Vitor Santalha na homenagem a Carvalho Calero no XXVIII Aniversário do seu passamentoAtividades de fevereiro na Fundaçom Artábria »

Amplo programa de atividades em março na Fundaçom Artábria

02-03-2018

  00:44:00, por artabria   , 662 palavras  
Categorias: Concertos

Amplo programa de atividades em março na Fundaçom Artábria

Programa de atividades do mês de março na Fundaçom Artábria inicia-se este sábado, dia 3, com o concerto do grupo de hip hop de combate Ezetaerre, que apresentarám o seu EP "Cem", editado por Santa Guerrilha.

Ezetarre é formado por Garchu, Pirola, Petrowski e a DJ Glitchgirl.

O concerto começa às 22.30h e o bilhete tem um preço de 3 euros.

Sexta-feira, 9 de março, inauguramos a exposiçom fotográfica de Galiza Contrainfo "Sem as mulheres nom há revoluçom", exposiçom com imagens do feminismo e das mulheres nos movimentos sociais.

Na própria sexta-feira, às 19hs, Antom Cortizas dará continuidade ao atelier de origami para crianças e famílias. A atividade é pensada para crianças a partir dos 5 anos. Precisa-se de inscriçom prévia, a qual é gratuita. Há um límite para 15 crianças. Podes inscrever-te no 671 200 160 (Lara) ou no correiodeartabria@gmail.com

No dia 10 de março, Dia da Classe Operária Galega, depois da mobilizaçom do sindicalismo nacional e de classe, haverá petiscos a preços populares no Centro Social.

Às 22.30hs, o cantor ferrolano Manolo Bacalhau porá trilha sonora a esta jornada de reivindicaçom proletária e lembrança de março de 1972. O concerto é de graça.

Sexta-feira, 16 de março, chegam de Compostela as Habelas Hainas, que depois dumha intensa trajetória como músicas ao vivo, apresentam "Livres e loucas", o seu primeiro trabalho discográfico, com um som enérgico, fresco e original com umha perspetiva feminista. O concerto tem início às 22.00hs e a entrada e de graça. Depois do concerto, daremos continuidade à troula com umha nova repichoca ártabra. Traz o teu instrumento e participa!

Sábado dia 17, organizado polo coletivo Que voltem a casa!, decorrerá umha jornada solidária em apoio à XII Marcha às Cadeias, na qual atuarám, a partir das 22.00hs, o cantor-punk ferrolano Bitxobola e o grupo de hard-core proletário de Trasancos Apologia.

Já no sábado 23, por quarto ano consecutivo, celebramos desde as 20.30hs o Sam Martinhos´s Day.
A jornada lúdico-reivindicativa dará início com umha palestra ministrada polo Alexandre Peres Vigo, que levará por título "Reino dos Suevos da Galiza: o primeiro Estado europeu".
A festa continuará com o concerto de "O puto coro do Exército Froilanista". Mais um ano, haverá cerveja artesanal e "suevitos quentes". Será às 22.30hs e a entrada é de graça.

Sábado 24, às 12hs, decorrerá a homenagem ao ilustre ferrolano Ricardo Carvalho Calero, no XXVIII aniversário do seu pasamento. Ao pé das ruínas da sua casa natal, haverá poesia com Loreto de Castro e Lam Couce, a intervençom dum representante da nossa entidade e umha oferta floral. Posteriormente, no nosso Centro Social, haverá umha sessom vermute com o concerto de Xoan Padim e Alberte L. Porta, que musicarám diversos poemas de Carvalho Calero.

Emilia Suto e Túlio Augusto trarám em tourne a Galiza a música do Brasil, na sexta-feira 30 de março.

Os músicos brasileiros Túlio Augusto (violão de 7 cordas e voz) e Emilia Suto (voz e percussom) sobem ao palco em formato duo para concerto especial com vários gêneros da música brasileira (bossa nova, choro, samba, baião, maxixe, música nordestina,etc.). Túlio Augusto é guitarrista, mestre em Composiçom, mestre em Educaçom Musical e doutorando em Composiçom. Emilia Suto é cantora de formaçom lírica pela Universidade Federal da Bahia. Ambos atuaram juntos ou individualmente em mais dez países, desde projetos culturais e educacionais, apresentaçons de artes integradas, grupos de samba, jazz e rock'n'roll até concertos com orquestras e conjuntos de câmara.
O concerto começa às 22.00h e o bilhete é de graça

Fecharemos as atividades do mês, sábado dia 31, organizando junto à Asociación Cultural Ferrolterra Antiga um novo roteiro. Desta vez deslocaremo-nos à Comarca do Eume, para conhecer um pouco mais da Terra dos Andrade. A saída está programada para as 10.30h desde o Centro Social, de onde partiremos de carro em direçom a Pontedeume. Aí visitaremos a ponte, o torreom e a vila, para posteriormente nos dirigirmos ao Castelo dos Andrade, na paróquia da Nogueirosa. Se o tempo acompanhar, faremos um jantar de confraternizaçom nas imediaçons do castelo. Para mais informaçom, podes ligar para o 669 778 474 ou escrever a correiodeartabria@gmail.com

Sem comentários ainda

Horário de Abertura
- Segundas a sextas 10.00h-13.30h // 17.30h-feche
- Sextas e Sábados 18.00h-feche

A Associaçom Reintegracionista Artábria, nascida em 1992 em Narom, transformou-se em abril de 1998 em Fundaçom, inaugurando em setembro desse mesmo ano o seu Centro Social.

A Fundaçom Artábria está declarada de Interesse Galego e classificada de interesse cultural, com o número de inscriçom 54 e CIF:G15645518.


Para saberes mais, lê a definiçom da Artábria na wikipédia + info

Busca

Ferramentas de administraçom

  Feeds XML

powered by b2evolution