Ponte Vedra 100% em galego

Solidariedade com o historiador Dionísio Pereira e com a associaçom ?Verbo Xido?

Solidariedade com o historiador Dionísio Pereira e com a associaçom ?Verbo Xido?


A Associaçom Cultural Revira de Ponte Vedra manifesta a mais profunda solidariedade com o historiador Dionísio Pereira e com a associaçom ?Verbo Xido?, após os ataques que estám sofrendo por parte de sectores da extrema direita da comarca de Cerdedo.
Diferentes análises históricas publicadas em diversos livros que recolhem os nomes de destacados dirigentes fascistas que após Julho de 1936 participárom activamente na repressom contra militantes operários e de esquerda na comarca de Terra de Montes, levam ao historiador aos julgados de Cerdedo esta quinta feira 15 de Fevereiro.

A Associaçom Cultural Revira quer lembrar e reconhecer o contributo de Dionísio Pereira com a nossa associaçom e a sua participaçom em diversas palestras como a que tivo lugar em Março de 2004 com motivo do Dia da Classe Operária Galega; assim como o seu rigoroso contributo que de há décadas leva a cabo a prol da restauraçom e recuperaçom da nossa história colectiva, nomeadamente da classe trabalhadora galega, exercendo a necessária higiene democrática de denúncia dos repressores e de dignificaçom das vítimas.

A Associaçom Cultural Revira manifesta a sua mais enérgica repulsa às tentativas inquisitoriais que familiares de fascistas vinculados à represom franquista pretendem seguir impondo sete décadas depois.

Pessoas como Dionísio Pereira e associaçons como ?Verbo Xido?som muito necessárias pois exercem como "consciência colectiva" e voz crítica num Estado que se considera democrático, mas que nunca julgou aos fascistas e inimigos do povo e da liberdade, todo o contrário, garantiu-lhes umha total impunidade e a possibilidade de seguir coacionando ao povo.

Recebe Dionísio, amigo, umha forte aperta solidária da Associaçom Cultural Revira.

Ponte Vedra, 14 de Fevereiro de 2007

Escrito em 14-02-2007, na categoria: Associaçom, Novidades, Velho Local
Chuza!

Ainda sem comentários

O Local Social Revira é um espaço alternativo galego inserido e ao serviço do movimento popular da comarca de Ponte Vedra fundado em Dezembro de 2003

Somos umha entidade independente, autogerida e plural, com visom de País e um projecto de esquerda anticapitalista.

Contacta com nós CS Revira em Facebook CS Revira em Twitter

Onde estamos? Gonzalo Gallas, 4, rés do chao Ponte Vedra, Galiza

Segunda-Feira 20.00 a 22.00
Terça-Feira 20.00 a 22.00
Quarta-Feira 20.00 a 22.00
Quinta-Feira 20.00 a 22.00
Sexta-Feira 20.00 a feche
Sábado 20.00 a feche

Ponte Vedra 100% em galego

LIGAÇOES

COLETIVOS PONTE VEDRA


CENTROS SOCIAIS

INFORMAÇOM

LINGUA

ANTIRREPRESIVO

MEIO AMBIENTE

FEMINISMO

SINDICATOS

DESPORTOS